HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Több komolyságot a televíziós műsorközlés terén!

2011.02.05. 19:44 Morgó Medve

A címet elnézve elég szigorúan hangzik, de jobb és rövidebb tényleg nem jutott eszembe. Tulajdonképpen arról van szó, hogy jó lenne ha a televíziós műsorokat közlő orgánumok azt és úgy hoznák le ahogy azok láthatók. Vagy a televízió csatornák azt és úgy adnák le ahogy a programokban le van írva.

Itt van például egy - egyébként kiváló - népzenei műsor az EtnoKlub. Miután késő este van, én meg kis rátartással szoktam beprogramozni a videót egy-egy rövidebb részlet is rákerül a kazettára, amit aztán másnap meg szoktam nézni, illetve hallgatni. Egyszer aztán azt látom, hogy a fent említett népzenei műsor vendége a kedvencem, a Muzsikás együttes lesz. Na ezt beprogramoztam teljes hosszában. Aztán másnap mikor elkezdem nézni látom, hogy Muzsikás együttes egy szál sincs, van viszont Virtus együttes. Gondoltam valami közbejöhetett, van ilyen. Aztán ezen a héten csütörtökön is látom, hogy a Márai film után EtnoKlub, abban pedig vendég a Muzsikás együttes lesz. Természetesen megint programozás következett, másnap pedig nekikészülődtem a nézésnek. Nem fogja elhinni a kedves olvasó, de megint a Virtus együttes volt a vendég. Az egész a múltkori műsor ismétlése volt. Hát ez nem igaz! Illetve igaz, bár a műsorban a mai napig a Muzsikás együttes szerepel vendégként. Erről bárki meggyőződhet ha ráklikkel az alábbi linkre:

http://port.hu/etnoklub/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=14656475&i_topic_id=1

Hát sajnos lazaság tapasztalható ezen a téren, ami nem jó. Nem jó mert valamiféle rendnek kell lennie. Azért vannak műsorújságok és internetes program ismertetők, hogy onnan tudjuk meg mikor mi megy a televízióban. Sajnos ez a rend fellazulni látszik.

Egyébként szándékosan hivatkozom Port programjára mert az én nyomtatott műsorújságomra mondhatja bárki, hogy hát azt hetekkel ezelőtt nyomták. Így igaz. De a http://www.port.hu még aznap is a Muzsikást jelezte vendégként. Virtusról egy szó sem esett.  Poénkodhatnék ezzel a virtus szóval de nem poénkodom. Valahogy kisstílű lenne. Meg a kiváló népi együttes sem érdemelné meg. De azért bosszús vagyok mert a rendetlenséget nem szeretem. Jó lenne ha jobban odafigyelnének azok akiknek ez a dolguk.

Szólj hozzá!

Címkék: TV Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr545182033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása