HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Térkép helyett

2012.02.02. 21:06 Morgó Medve

Én nem tudom hogy van ez, de minden napom úgy múlik el, hogy semmire nem jut időm. Illetve mindig csinálok valamit, de nincs semmi látszata. Itt vagyok csütörtök este, vasárnap befejeztem egy könyvet, szerettem volna elkezdeni egy másikat, viszont ezen a héten még csak újságot olvastam. A filmeket is csak veszem fel sorban egymás után, időm meg nincs megnézni őket.

Innen jut eszembe, hogy holnap fogok írni egy szombat esti filmről. Nem is lesz túl későn, meg lehet nézni. 22.40-kor kezdik a Duna TV-n. "Kiáltás és kiáltás" a címe. Én nagyon szeretem ezt a filmet, leginkább talán azért mert a férfi főszereplő a szerelemben a nehezebb utat választja, holott választhatná a könnyebb megoldást is.  Igaz ez gyávaságnak és meghunyászkodásnak minősülne. De nem folytatom, inkább majd holnap próbálom meg úgy leírni a tartalmát, hogy azért maradjon valami feszültség szombat estére is.

Most viszont mást szeretnék megmutatni. Bizonyára sokan ismerik, kering már néhány hete az Interneten, de azoknak akik nem ismerik tud szerezni néhány kellemes órát.  A dolog úgy működik, hogy a klikkelés után be kell írni a lakcímünket és megjelenik a lakókörnyezetünk, vagyis az a rész ahol lakunk. Az egérrel aztán változtathatunk a képen. A +/- jelekre kattintva nagyíthatjuk és csökkenthetjük a képet  vagy az egérrel megragadva mozgathatjuk a különféle irányokba. Én egy lakótelepen lakom 24 éve és idáig csak sejtéseim voltak arról hol is fut a mi utcánk itt a sok panelház között. Most viszont az "égből" nézve kristálytiszta előttem merre is halad. Azt amit idáig egy összevisszaságnak gondoltam arról kiderült, hogy egy szabályos utca. Aztán megnéztem a falumat, az utcánkat, a Lapáncsa nevű falut a horvát határ mellett tahol nagynéném lakott  és ahol én is vendégeskedtem mikor arrafelé udvaroltam. Tényleg jól el el lehet szórakozni vele, csupán a város nevét és az utcát kell beírni:

http://showmystreet.com/

Biztos vagyok benne mások is élvezni fogják.  Nem beszélve arról, hogy mivel az utcák jól láthatók, térképnek is megteszi.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr555182181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása