HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Hová lett a "Ma reggel"?

2012.07.17. 19:47 Morgó Medve

Már a múlt héten is feltűnt nekem, hogy nem szerepel a műsorújságban, csodálkoztam is rajta. Aztán tegnap reggel meggyőződhettem volna a valóságban is a dologról, azonban egy rossz éjszaka után reggel szundítottam még egy kicsit, így aztán átaludtam a reggeli műsorokat. Ma viszont alkalmam volt megtapasztalni, hogy valóban megszűnt az m1-en a "Ma reggel" elnevezésű hírműsor. Délután aztán benéztem a Magyar Televízió honlapjára, megkerestem a reggeli műsor weblapját, de ott sem találtam egy sort sem arra vonatkozólag, hogy mik a szándékok a jövőt illetően. Jobb híján meghallgattam az utolsó - pénteki - adás elejét és végét, hátha mondanak valamit. Na itt már tényleg mondtak valamit. Azt mondták, hogy "elég soká találkozunk". Hogy ez mit jelent nem lehet tudni. Feltételezhetjük, hogy csak nyári szabadságra mentek el, ez esetben valamikor szeptember tájékán folytatódhat a műsor. Vagy egy kicsit korábban. Vagy későbben. Mindenesetre a műsor átmenetileg szünetel, meg hiányzik is. Igaz, át lehet menni más csatornákra is, de nekem ezért még mindig ez volt a legjobb. Minden hibája ellenére. Ez volt a legrégebbi, már akkor megvolt amikor csak egy program volt a televízióban. Már nem emlékszem hány éve, de szerintem 30 biztos van. Kár lenne ha végleg megszűnne.

Szólj hozzá!

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr955182249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása