HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Kánikulában

2006.06.19. 12:48 Morgó Medve

Hát a hétvégi időre nem lehet panaszunk. Volt ugyan egy kis eső de azért szép nyári idő volt. A szombati rokoni programot kivéve (amikor mint írtam egy bőrös virsli erejéig elhajoltam, erre írta egyik volt hallgatóm, hogy ez legalább 10 fekvőtámasz pluszban) végig olvastam a hétvégét az erkélyen. TV-t nem sokat néztem, ami blogírás szempontjából bizony hátrányos dolog mert nem hall az ember semmit amiről nagyhirtelen azt gondolná, hogy na ezt gyorsan megírom. Ebből a szempontból az olvasás eléggé ingerszegény állapot, de viszont olvasni jó, így nem bánom ezt a két napot.

Így viszont kicsit elhanyagoltam az írást miatta, elnézést kérek azoktól akik ma kíváncsian klikkeltek a kedvencek között a Morgómedvére. Az az igazság, hogy a szenvedéseimről írhatnék éppen, dehát ezzel sem traktálhatom állandóan a látogatóimat. Meg hát éhesen az ihlet sem nagyon jön. Talán nem is véletlen, hogy most szinte rajtaütésszerűen ragadtam "tollat" ugyanis éppen ebéd után vagyok. Ma jó és tartalmas ebédem volt. Egy tojás, sárgarépa amennyit akarok (hát csak egy fél darabot akartam) meg svájci sajt amiről jó 15 éve gőzöm nincs, hogy miféle lehet. Egyébként itt sincs korlát és én bizony rendes darabokat küldtem le itt a torkomon. Most kicsit teltséget is érzek ami bizony lelkiismeret furdalással is párosul mert érzem sokat ettem.

Visszatérve erre a svájci sajtra, gondolom minden sajt amit ott csinálnak svájci lehet, én külön svájci sajtot nem ismerek. Persze vannak élelmiszerek amiket íigy ismerünk mint pl. prágai- vagy pármai sonka, milánói makaróni, orosz hússaláta stb. De svájci sajtot nem ismerek. Emiatt persze nem dőltem a kardomba, különben is elég rendes kard kellene ehhez. Azt szoktam mondani, hogy ha heveny kocsmai szóváltásba keverednék 7 cm pengehosszúság alatt létfontosságú szervet nem érintene a kés, na persze csak ha hasbaszúrás esete forogna fent.

Szóval mióta ezt a receptet használom olyan sajtot eszem amilyen van. Ma például ementálit de igazából a karavánt szeretem csak az elég drága. Jól elment az idő, kivételesen nem otthon írtam, majd lecsúsztatom. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr85181182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása