HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Guberálók

2006.07.12. 09:08 Morgó Medve

Mint írtam már, konyhaablakom a 3 kukánkra néz. Hálistennek elég messze vannak, igy azért lehet ablakot is nyitni. Viszont elég közel, hogy tanulmányozhassam a guberálók szokásait. Megfigyeltem például, hogy a szociálisan érzékeny polgár mint például én is, a kuka m e l l é teszi ki a már nem szükséges de mások számára még használhatónak vélt élelmiszereket vagy ruhákat, egyebeket. Tehát nem dobja bele mert ha nemrég ürítették a szemetes edényeket akkor már nehéz kivenni az edény aljáról, meg piszkos lesz stb. Tehát mellé tesszük. Jön a guberáló, elkezdi átválogatni a ruhákat és ami kell balra kerül ami nem az bele a k u k á b a. Adott esetben a kuka mélyére és hát elég koszos is lesz. De nem érdekes mert n e k i nem kell.

Ami iniciálta morgolódásomat az az, hogy kitettem én is egy teljesen jó gyümölcs centrifugát és egy majdnem hibátlan Apolló márkajelű Videoton gyártmányú sztereo rádiót. Éppen ott volt egy guberáló nő, mondtam neki, hogy a centrifuga teljesen üzemképes soha nem használtuk a rádiónak van kis hibája. És otthagytam. A kocsitól visszanézve látom a centrifugát dobja bele. A szívem hasadt meg de nem mentem vissza már, hogy kivegyem pedig legszívesebben ezt csináltam volna. Most is igazolva láttam azt a korábbi feltevésemet, hogy ezek utálhatják egymást. Mert mibe telne lerakni a kuka mellé ami neki nem kell. Tudom én azt, hogy egy guberáló nem sok mindenre tud használni egy gyümölcscentrifugát. Dehát azt el is lehet adni például használtcikk piacon. Na mindegy, ez van.

Sokszor eszembe jut mikor kisgyerekek a mocskos kukából kiszedett élelmiszereket esznek akkor ott rögtön, hogy kellene egy akciót indítani, hogy minden kuka közelében legyen egy polc ahová kitehetnénk a megmaradt süteményeket, kicsit hibás barackokat stb. Dehát ilyenkor ezeket az ötleteimet gyorsan el is felejtem. Minek? Úgyis beledobálná az első a kukába ami neki nem kell a polcot meg elvinné. Sajnos erre mérget mernék venni. :(

Szólj hozzá!

Címkék: Morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr935181203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása