HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Morgolódásnak indult...

2007.06.28. 05:40 Morgó Medve

Úgy látszik most ilyen szériám van, olyan morgós hangulatban vagyok. :) Pedig most már aztán tényleg vége a félévnek, aki akart levizsgázhatott, aki nem annak meg még van egy lehetősége augusztusban. Meg hát van lehetőség a javításra is. Remélem fognak is élni a hallgatók vele.

Néha én sem szivesen adtam olyan jegyet amilyent adtam, de hát a vizsgaidőszak elején felállít az ember egy értékelési rendszert és jó ha ahhoz tartja magát mindvégig, nehogy igazaságtalan legyen. Így aztán tényleg szeretném ha hallgatóim egyrésze visszajönne javítani. Egy vizsgaidőszakban egy tárgyból egyszer ezt meg lehet csinálni. Sok esetben nem jó érzéssel adtam amit adtam, mert majdnem minden órámon ott voltak, szorgalmasan figyeltek, ha megpróbáltam velük együtt felépíteni dolgokat együttműködtek velem, egyszóval megérdemelnék a jobb jegyet, de ez most így jött össze. Nem egyformán jár a tanár meg a diák agya vizsga előtt. A diák is megpróbálja kitalálni mi fontos és mi nem, a tanár is megpróbál olyan írásbeli feladatokat adni amik egyrészt még nem voltak, másrészt pedig megfeleljen azért a vizsga követelményeinek is. Néha bizony a két gondolkodásmód nem esik egybe, így aztán egyikünk sem elégedett. Nahát, azokat várom én vissza akik szorgalmasak voltak, tanultak is, csak most nem jött valami össze. Aki javítnai jön az mindig egy picit magasabbról indul egyébbként. Hiszen minden tanár örül annak, ha hallgatói a jobb jegyre törekednek.:)

Idáig jutottam gondolataimmal mikor kitöröltem az eredeti címet. Morogni akartam de már nem fogok, pedig lenne éppen min. No majd legközelebb.:)

Szólj hozzá!

Címkék: Egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr255181415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása