HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Morzsi (Fejlemények)

2007.07.18. 21:51 Morgó Medve

Mint legutóbb írtam, Morzsi köszöni szépen jól van. Már tudja, hogy időnként el-eltűnök aztán megkerülök és ilyenkor finom far-hátat meg csirkelábakat kap enni. Aztán mikor ebédre sült csirke van akkor csirkecsontot is, amit szemmelláthatóan nagy örömmel rágcsál.

Megmozdult a baráti kör is. Kaptunk ajándékba konzerveket és száraz bolti kutyaeledeleket. Időnként ezekre is sor kerül ha éppen nincsen, vagy kevés a főtt far-hát vagy a csirkecsont. A Corában akciós volt a kutyaeledel, jó árnak tűnt amennyiért kinálták, abból is vettem hát egy rendesebb zsákkal. Tegnapelőtt kint voltak a szomszédok, ők is igérték, hogy gyűjtik majd a finomságokat. Ennivalóra hát hálistennek nincsen gondunk :)

Egyébként akkor sincsen baj ha nem vagyunk kint. A jelek szerint van aki enni adjon neki. Most már biztos vagyok benne, hogy néhány telekkel arrébb legalább úgy kényeztetik mint mi, igy aztán nyugodtan hagyjuk magára hosszabb időre is. Sőt, azt hiszem kicsit finnyás is ez a mi Morzsink. Mikor kijöttünk nem volt friss far-hát, igy egy kis Chappy kutyaeledelt öntöttem neki nagygyorsan egy tálkába, hát meg sem kóstolta. Aztán késő délután már csak megeszegette, gondolom nassolásként.:)

Egyébként jól összebarátkoztunk. Vannak kimondottan bensőséges pillanataink. Ezeket mindig ő kezdeményezi azzal, hogy például olvasás közben két lábra állva megtámaszkodik a térdemen és elkezdi nyalogatni a kezem. Ugyanigy tett a felségemmel is tegnap. Én egyébként ezt nem nagyon szeretem mert félek, hogy valami féregfélét kapok tőle, de hát egy kicsit szoktam hagyni. Aztán én simogatom a buksiját meg a hátát amit ő nagyon szokott élvezni. És határozottan kezd kutyaszerüen viselkedni. Megugat mindenkit aki a közelben megmozdul. Korábban arra gondoltam meg kéne javitani a kapucsengőt de már látom felesleges, Morzsi úgyis ugat mindenkire aki a házhoz közelít. Csak ki kell nézni, ki az. Szivesen heverészik a közelemben miközben én olvasok, ő meg elnyúlva szundikál mellettem. A házba nem jöhet be, bár ez alól is van kivétel. Tegnap nagyon meleg volt a teraszon igy aztán a küszöb túloldalán heverészhetett, a házban mégiscsak egy kicsit hüvösebb volt.

A kiskutyákról nincsen hir, hallom néha őket ugatni de még nem bújtak elő. Feleségem tegnap benézett a sufni alá de a sötétben nem látott semmit.

Bármennyire idilli állapot is ez, azért mindig előrevetiti az árnyékát az az időszak amikor eltelik a nyár és szegény Morzsi és ivadékai magukra lesznek utalva. Sokszor eszembe jut vajon jót teszek-e vele ezzel a barátkozással? Aztán arra gondolok, hogy mi is lenne az alteranatívája ennek a mostani állapotnak? Hát az, hogy ügyet sem vetek rá, nem adok neki enni, átnézek rajta és kész. Hát ettől szerintem ez a mostani állapot is jobb azt hiszem. Lehet, hogy nem jól látom de végülis ebben maradtam magammal. :)

Mellékelek két újabb képet is róla.

 

 

És készenlétben tartott fényképezőgéppel várjuk a kicsiket. A hangjuk alapján azt hiszem hamarosan előjönnek.:)

5 komment

Címkék: Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr675181424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikfic 2007.07.20. 00:44:03

Hátha sikerül nyár végére találni mindegyiknek gazdát? Nagyon szép kutyus ez a Morzsi! :)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.07.23. 07:12:51

Valóban szép és már a kicsiket is láttam, ők is azok.:) Hamarosan beindulok gazdi keresőbe de sajnos nagy optimizmusra nincsen okom, elég sokan kínálnak kiskutyákat. Nem lesz könnyű. :)

ferko 2007.07.24. 15:45:18

Erről a blogról ez jutott eszembe. Megfejtheted honnan való:) A róka elhallgatott, és sokáig nézte a kis herceget. - Légy szíves, szelídíts meg! - mondta. - Kész örömest - mondta a kis herceg -, de nem nagyon érek rá. Barátokat kell találnom, és annyi mindent meg kell ismernem! - Az ember csak azt ismeri meg igazán, amit megszelídít - mondta a róka. - Az emberek nem érnek rá, hogy bármit is megismerjenek. Csupa kész holmit vásárolnak a kereskedőknél. De mivel barátkereskedők nem léteznek, az embereknek nincsenek is barátaik. Ha azt akarod, hogy barátod legyen, szelídíts meg engem. - Jó, jó, de hogyan? - kérdezte a kis herceg. - Sok-sok türelem kell hozzá - felelte a róka. - Először leülsz szép, tisztes távolba tőlem, úgy, ott a fűben. Én majd a szemem sarkából nézlek, te pedig nem szólsz semmit. A beszéd csak félreértések forrása. De minden áldott nap egy kicsit közelebb ülhetsz... Másnap visszajött a kis herceg. - Jobb lett volna, ha ugyanabban az időben jössz - mondta a róka. - Ha például délután négykor érkezel majd, én már háromkor elkezdek örülni. Minél előrébb halad az idő, annál boldogabb leszek. Négykor már tele leszek izgalommal és aggodalommal; fölfedezem, milyen drága kincs a boldogság. De ha csak úgy, akármikor jössz, sosem fogom tudni, hány órára öltöztessem díszbe a szívemet... Szükség van bizonyos szertartásokra is. - Mi az, hogy szertartás? - kérdezte a kis herceg. - Az is olyasvalami, amit alaposan elfelejtettek - mondta a róka. - Attól lesz az egyik nap más, mint a másik, az egyik óra különböző a másiktól. Az én vadászaimnak is megvan például a maguk szertartása. Eszerint minden csütörtökön elmennek táncolni a falubeli lányokkal. Ezért aztán a csütörtök csodálatos nap! Olyankor egészen a szőlőig elsétálok. Ha a vadászok csak úgy akármikor táncolnának, minden nap egyforma lenne, és nekem egyáltalán nem lenne vakációm. Így aztán a kis herceg megszelídítette a rókát. S amikor közeledett a búcsú órája: - Ó! - mondta a róka. - Sírnom kell majd. - Te vagy a hibás - mondta a kis herceg. - Én igazán nem akartam neked semmi rosszat. Te erősködtél, hogy szelídítselek meg. - Igaz, igaz - mondta a róka. - Mégis sírni fogsz! - mondta a kis herceg. - Igaz, igaz - mondta a róka. - Akkor semmit sem nyertél az egésszel. - De nyertem - mondta a róka. - A búza színe miatt. - Majd hozzáfűzte: - Nézd meg újra a rózsákat. Meg fogod érteni, hogy a tiéd az egyetlen a világon. Aztán gyere vissza elbúcsúzni, s akkor majd ajándékul elárulok neked egy titkot. A kis herceg elment, hogy újra megnézze a rózsákat. - Egyáltalán nem vagytok hasonlók a rózsámhoz - mondta nekik. - Ti még nem vagytok semmi. Nem szelídített meg benneteket senki, és ti sem szelídítettetek meg senkit. Olyanok vagytok, mint a rókám volt. ugyanolyan közönséges róka volt, mint a többi száz- meg százezer. De én a barátommá tettem, és most már egyetlen az egész világon. A rózsák csak feszengtek, ő pedig folytatta: - Szépek vagytok, de üresek. Nem lehet meghalni értetek. Persze egy akármilyen járókelő az én rózsámra is azt mondhatná, hogy ugyanolyan, mint ti. Holott az az igazság, hogy ő egymaga többet ér, mint ti valamennyien, mert ő az, akit öntözgettem. Mert ő az, akire burát tettem. Mert ő az, akit szélfogó mögött óvtam. Mert róla öldöstem le a hernyókat (kivéve azt a kettőt-hármat, a lepkék miatt). Mert őt hallottam panaszkodni meg dicsekedni, sőt néha hallgatni is. Mert ő az én rózsám. Azzal visszament a rókához. - Isten veled - mondta. - Isten veled - mondta a róka. - Tessék, itt a titkom. Nagyon egyszerű: jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan. - Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan - ismételte a kis herceg, hogy jól az emlékezetébe vésse. - Az idő, amit a rózsádra vesztegettél: az teszi olyan fontossá a rózsádat. - Az idő, amit a rózsámra vesztegettem... - ismételte a kis herceg, hogy jól az emlékezetébe vésse. - Az emberek elfelejtették ezt az igazságot - mondta a róka. - Neked azonban nem szabad elfelejtened. Te egyszer s mindenkorra felelős lettél azért, amit megszelídítettél. Felelős vagy a rózsádért... - Felelős vagyok a rózsámért - ismételte a kis herceg, hogy jól az emlékezetébe vésse.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.07.25. 16:17:41

Köszönöm, hogy leírtad ezt a részletet a Kis hercegből.:) Kedves kis rész és hát nagyon ráillik erre a mi kapcsolatunkra ezzel a Morzsival. Összebarátkoztunk mert nem tehettünk mást. Mindkettőnktől távol áll az érzéketlenség, a durvaság és szívtelenség, így aztán úgy döntöttünk inkább szertjük egymást. És ez valóban sokkal jobb érzés mintha átnéznénk szegény Morzsin és a teraszon ülve tömném magamba a finomabbnál finomabb ennivalókat miközben ő 10 méterről néz vágyakozva, éhesen szeretetre vágyva. Egészen addig amig el nem zavarnám a közelemből. Hát ez nem megy. Nem ilyen ember vagyok. Úgyhogy most nagy a bolodgság. De tudom haza nem hozhatjuk, így egyet tehetek. Mindent elkövetek, hogy valahogy gondoskodjam róluk. Legjobb lenne ha gazdi akadna. Úgyhogy ezúttal is ajánlgatom Morzsit is meg a 4 kiskutyát is. Jó messzire elkanyarodtam ettől a Kis Hercegtől, dehát mindnyájan egyől beszélünk: a róka is meg én is. Meg a Kis herceg is. Mégegyszer köszönöm, hogy írtál. :)

ferko 2007.07.25. 21:28:59

"Te egyszer s mindenkorra felelős lettél azért, amit megszelídítettél." írtad, hogy télen nem tudod mi lesz:)
süti beállítások módosítása