HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Morzsiékat ajánlgatom

2007.08.01. 10:03 Morgó Medve

Sajnos az idő telik, hamarosan véget ér a szabadságom, lépnem kell hát Morzsi ügyben. Minél előbb gazdát kell találnom neki is meg a kicsinek is. Így aztán éjjel összedobtam egy honlapot, aztán aludtam rá (egy keveset) és reggel újra csináltam. Most nagyjából elégedett vagyok. Fel is raktam ide, kérem vessetek rá egy pillantást, és terjesszétek hátha sikerülne valami jó gazdit találni nekik.

http://morgomedve.esy.es/morzsi/morzsika.html

Én mindenesetre nagyon bízom benne.

Morzsiék egyébként köszönik, jól vannak. Most, hogy újra szép idő van a szoptatás után is kint maradnak a sufni előtt egy ideig. Játszadoznak, viháncolnak. Mi Morzsival csak úgy öregesen nézegetjük őket, én simogatom Morzsit, ő nyalogatja a kezem. Igazán idilli állapotok. Már beletörődtem, hogy naponta 10-15-ször mosok kezet, kezdem megszokni. De vállalom mert Morzsi egyedül így tudja kimutatni érzelmeit. A kicsik szivesen rágcsálják a lábamat meg a papucsomat, én néha felveszem őket, megsimogatom, tutujgatom egy kicsit egyiket-másikat. Szóval köszönöm megvagyunk. :) Várjuk a gazdikat. :))

2 komment

Címkék: Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr675181433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_72456 2007.08.03. 21:00:02

Látom nagyon a szívedhez nőttek a kutyusok, amin nem csodálkozom, gyönyörűek. Sajnos én sem tudok felvállalni egyet sem, a panelban nem hiszem hogy jól éreznék magukat egész nap egyedül. Utólagos engedelmeddel azonban megemlítettem a blogomban, hogy aki teheti jelentkezzen Nálad,sosem lehet tudni, hátha pont olvassa valaki. Drukkolok hogy mindegyik jó helyre kerüljön.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.08.03. 22:53:51

Hát bizony eléggé. Korábban nem is gondoltam volna. Ha nem panelban laknék én is megtartanám Morzsit de itt én nem tudok kutyával élni. Nagyon faxnis vagyok a higiéniára. Köszönöm, hogy megemlítetted a Blogodban. Úgy néz ki 3-nak van már helye.:) Köszönöm a drukkolást.:)
süti beállítások módosítása