HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Morzsi (Talán 3 darab elkelt)

2007.08.04. 06:26 Morgó Medve

Az internetes akcióm sajnos a vártnál kevesebb eredménnyel járt. De azért köszönöm mindenkinek aki próbált segíteni. Ha minden igaz elkelt egy barna is a fehéres nyakú után, valamint egyeztetek még a másik barnára. Sajnos a feketének nincsenek jó kilátásai, ami azért elszomorít. Bár még nem adom fel. Kaptam segítséget olyanformán is, hogy megadtak hirdetési lehetőségeket valamint állatsegítő egyletek elérhetőségét is. Ezeket is köszönöm, utóbbira csak végső esetben gondolok.

És akkor most a kismorzsikról. Köszönik szépen, hálistennek jól vannak. Morzsi még szoptat, én meg tanulmányozom a szakirodalmat az elválasztásról. Napközben nagy a vircsaft a füvön a sufni előtt. Tegnap már a füvet is lenyírtam a telken, így már bátrabban mozdulnak el. Tegnap például a trabit nézegették, vicces volt látni, hogy óvatosan közelítettek hozzá, majd hirtelen meghátráltak. Ragaszkodnak hozzám is, tegnap alig tudtam elindulni a trabival mert mindig jöttem utánam, elgázolni meg persze egyiket sem akartam. Morzsi szegény meg nem értette meg, hogy mit akarok tőle. Arra szerettem volna rávenni, hogy vigye őket be a sufni alá. Végül csak el tudtam indulni.

Morzsi most szaladt először a trabi után, megálltam hát és megvártam. Bemászott a lábam közé, alig fért el a kormány alatt, én meg beszélgettem vele. Nyugtatgattam meg simogattam, erre egy hang nélkül kiszállt és visszaballagott. Megáll az eszem. Bár tudom nem a szavakat értette meg hanem a szituációt.

A kicsik most már kapnak készételt is, rendszerint boltban vett zaftos és puha kutyaeledelt meg főtt far-hátat. Sajnos a Rénó márkájú kutyaeledellel befürödtem, pedig megvettem 15 kilót. Morzsi nem hajlandó enni. De úgy hallom más kutyák se. A rokonságban van néhány, egyik sem hajlandó megenni. Mondhatnám, hogy a kutyának sem kell. Szólni kéne a gyárnak is, bár egy darabig megy az is, hogy egy-egy zsákkal eladnak az ilyen balekoknak mint én vagyok. Pedig mindenféle trükkökkel próbálkoztam. Beáztattam abba lébe amiben a far-hát főtt, így megevett egy adagot. Hirtelen optimistává váltam de aztán másodszor már nem volt hajlandó megenni így sem. Bespajzoltam egy csomó Maggi leveskockát, hogy majd abba, de attól tartok ez sem jön össze. Úgyhogy a 15 kiló Rénó márkájú kutyaeledelem mellett van 10 évre való leveskockám is.:) Hát így élünk mi ott kint Mályiban. És nem adjuk fel a reményt, hogy minden kiskutya jó helyre kerül. Meg a Morzsi is.:)

5 komment

Címkék: Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr615181435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enikő 2007.08.04. 19:57:53

Aranyosak a kutyusok, a képek magukért beszélnek, a hozzájuk fűzött szöveg pedig annyira szívbemarkoló, hogy olyan ember is kutyatartáson kezd gondolkozni, akinek korábban soha nem volt ilyen terve. Bízzunk benne, hogy rövidesen megoldódik a gond és a Morzsi család szerető gazdiknál várja majd a telet.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.08.05. 22:14:14

Úgy néz ki megoldódik a Morzsi dolga is hálistennek:) A kis feketének keresek még gazdát. Valóban nagyon aranyosak, nagy hancúrozások vannak a napon. És egyre közelebb merészkednek a házhoz. Az egyik Morzsi után eredt mikor elment a másik házhoz, de mikor lemaradt gyorsan visszajött amíg el nem téved. :))

Csilla 2007.08.08. 15:28:09

Szija! Barátnőm mutatta a Morzsis linket, és mondhatni, hogy nagyon tündériek:) Ha csak rajtam múlna, tuti, hogy rögtön befogadnám valamelyikeküket, de sajnos még csak addig jutottam, hogy győzködöm anyukámat. Melyik az a kis fekete, amelyiknek nincs még gazdija? Csilla

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.08.09. 09:17:07

Szia, a kiskutyusok valóban tündériek.:) Úgyhogy győzködjed anyukádat, de Mályiban meg is lehet nézni ha megbeszéljük mikor. Egy barna meg egy fekete szabad még. Mindkettő imádnivaló.:) A barnát visszamondták azért van 2 szabad. Hidd el nagyon aranyos kis társad lenne. :)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.08.09. 11:54:16

A barna úgy néz ki elkelt, a kis fekete megvan még. Amig nem jön rá érdeklődő győzködheted anyukádat. Meg is nézhetitek ha a közelben vagytok.:)
süti beállítások módosítása