HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Címke

2008.07.25. 19:24 Morgó Medve

Ennek az új autónak a szélvédőjére ráragasztottak egy címkét. Oda ahová az autópálya matricákat szokták ragasztani. Én nem tudom mire szolgál, de van rajta egy Magyarország térkép, a rendszám, egy vonalkód, egy köztársasági címer meg még valami biztos amire nem emlékszem. Hát engem igencsak megtévesztett néhányszor. Megyek a parkolóba keresem az autómat, körülnézek nem látom, kezdek megijedni mikor a rendszám alapján felismerem, hogy hát ez az itt áll előttem. Csak ez az "autópálya címke" tévesztett meg. Amit még nem szoktam meg.

Valahogy úgy vagyok vele mint az egyszeri János bácsi akinek - hogy megvicceljék - pajkos fiatalok Viagrát kevernek a fröccsébe. Aztán mikor az öreg kiment az udvar végébe és visszajött látják, hogy a nadrág szára teljesen át van ázva. Kérdezik mi történt? "Hát kimentem a WC-re, elővettem, láttam hogy nem az enyém, hát visszatettem."

Hát nekem is kell egy kis idő amíg rájövök, hogy az én autóm előtt állok.:)

2 komment

Címkék: Suzuki

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr555181613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajgerpeti 2008.07.25. 20:49:47

Morgómedve! Már régen -január 1-től-nincs autópályamatrica. Ha vásárolsz egyet, csak nyugtát kapsz amit meg kell őrizni egy évig, ha netán rád akarnak sózni egy büntetést, hogy díjfizetés nélkül közlekedtél,tudjad bizonyítani, hogy Te igenis törvénytisztelő vagy és nem akarod megkárosítani az autópálya társaságot. Ami a szélvédőn van az egy hologramos azonosító cimke, hogy mire jó azt nem tudtam megfejteni, talán arra hogy a cimkéhez ez a géperejű jármű tartozik, vagy fordítva. Ha netán a cimkén lévő rendszám és az autó rendszáma nem egyezik akkor bizonyára turpisság esete forog fenn:=))

Ismeretlen_26298 2008.07.29. 20:32:26

Kedves Vajgerpeti Barátom, én még életemben nem vezettem autópályán.:) Trabival mindig a kertek alatt jártam, fizetni sem akaródzott, így aztán tájékozatlan vagyok a matricák ügyében. Mikor kocsival mentünk mérni valahová kollégám vette mindig ezeket a pesti úti benzinkútnál én meg bóbiskoltam a hátsó ülésen. Ezzel az új csodával ami alattam van lehet hogy egyszer felmegyek de majd még meglátom.:) A címke hasznára én sem jöttemn rá. Talán ha rendszámot lopnék tényleg kiderülne a turpisság. Vagy címkét.:)
süti beállítások módosítása