HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Egy történet a magasban meglazult cserépről és a galambokról

2018.10.20. 18:32 Morgó Medve

Legutóbb az erkélyekről leeső betondarabokról írtam, már akkor eszembe jutott egy régi történet, csak nem akartam elterelni a figyelmet a lényegről. 

Régen, nagyon régen, olyan 40 éve történhetett amit most elmesélek. Pesten voltam kiküldetésben, hazafelé mielőtt elindultam volna a Keletibe beugrottam a Majakovszkij utcában a műszaki bizományi áruházba. A fiataloknak mondom, hogy akkoriban ott lehetett olyan kurrens - többnyire külföldi - cuccokat venni, amelyek a hazai boltokban még mutatóban sem fordultak elő. Úgy gondoltam, a vonat indulásáig meg belefér. Aztán már útban a körút felé egyszer csak felfigyeltem arra, hogy a hatemeletes, régi építésű ház tetejének peremén egy lapos cserép lelóg, már félig elvált a tetőtől, mellette meg galambok mászkálnak. Elképzeltem, hogy ha az egyik rászáll a cserép kiálló végére vagy meglöki akkor az lejön, lehet, hogy éppen valakinek a fejére.

Nem sokat tétováztam, egy fülkéből felhívtam a tűzoltókat és elmeséltem mit láttam. Megköszönték, mondták, hogy rögtön indulnak. Nekem valahogy nagyon olajozottnak tűnt a "gépezet", ma sem vagyok benne biztos, hogy kimentek. De kis is mehettek. Mindenesetre nem olvastam az újságban, hogy valakit agyonütött volna egy cserép a Majakovszkij utcában. 

Azért most is megismétlem amit legutóbb írtam, kerüljük el az erkélyeket ha tehetjük. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr1614312621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása