HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Lopják az időmet

2008.11.17. 15:30 Morgó Medve

Lopják az időmet. Lopják szombatonként is, amikor 13 órakor a Kossuth rádiót bekapcsolom, hogy kabarét hallgassak és kiderül, hogy válogatást vagy ismétlést adnak és ez ember hallgathatja Szőke András és Badár Sándor bulgáriai kalandjait, ki tudja már hányadszor. Régen azért tisztább volt a kép: minden hó első szombatján volt egy új kabaré amit megismételtek a rákövetkező héten csütörtök délután a Petőfin és kész. Aztán ha valakinek még kabaré kellett csütörtökönként 2 és 5 között ugyanott hallgathatott válogatást régebbi felvételekből. Ma meg van kabaré szombaton 13-14 között, mint hallom vasárnap délelőtt is valami Kabaré matiné, aztán hétfőn 14 órakor megint egy válogatás, meg még ki tudja mikor. Aztán azt hallgatja az ember amire a szerkesztőnek kedve van. Vagy ami fellelhető a Rádió archívumában. Én meg bekapcsolom a rádiót majd észrevéve hogy ezeket már hallottam kikapcsolom. Ennyit a kabaréról. Megjegyzem, a szocializmusban ha egy műsor ismétlés volt azt feltüntették a műsor újságban. Ma már nem teszik. Persze hogy nem, mert rengetek az archívumból kikerült műsor. Hogy is nézne ki a műsor újság ha mindig feltüntetnék? Egyébként ez így nem egy korrekt eljárás, de sajnos nem is ez az egyedüli mostanság.

De nem különb a helyzet külföldön sem. Tegnap délelőtt korábban az orosz TV-ről (jó egy éve ) felvett, de még meg nem nézett műsorokat néztem kazettáról. Vasárnaponként mindkettőt rendszeresen nézem mostanában is. Az egyik egy humoros műsor, "Gorodok" a címe, rendszerint 13.45-kor kezdik - itteni idő szerint . A másik kezdési ideje általában 16.40, ez egy bűnügyi műsor, "Csésztnij detektív" címmel. Időnként itt is szoktam hivatkozni rá. Hogy folytassam mondanivalómat, tegnap ezeket nézegettem, majd 13.40-kor átmentem a TV csatornára és mit tesz Isten, ugyanazt látom amit délelőtt néztem kazettáról. Vagyis szemrebbenés nélkül kivettek egy majd' egy éves műsort az archívumból és berakták minden külön jelzés nélkül. És ugyanezt megcsinálják időnként a másik műsorommal is. Vagyis úgy néz ki a dolog, hogy odaülök a TV elé és néhány perc múlva derül ki, hogy kikapcsolom-e vagy eredeti az anyag, tehát tovább nézhető.

Ugyanez mondható el egy másik kereskedelmi adó kandi kamerás sorozatával is. Ott sem az megy, hogy elkezdjük a sorozatot az elején és végig vetítjük. Nem. Időnként kevergetik. Én meg nem szeretem többször ugyanazt megnézni. Ezért mondom, hogy lopják az időmet. Pedig jó lenne ha nem csinálnák, mert bosszantó.

4 komment

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr915181671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_39292 2008.11.17. 18:07:52

Én azon voltam megdöbbenve, hogy a vasárnapi istentiszteletek előműsora is kabaré lett, vasárnap délelőtt. Szerintem az sem volt új. :-))

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.11.18. 06:37:46

Igen, ez nekem is feltűnt. Mármint hogy az istentiszteletet előzte meg. Egyébként valóban az is régiekből volt válogatás. Mint ahogy a hétfő délutáni is.

ferko 2008.11.18. 20:57:30

Olvass es ne a TV/t nezd. Esetleg kocogj :)A TV idopazarlas.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.11.19. 15:47:59

Olvasni se lehet mindig, megkukul az ember ha reggeltől estig csak olvas.:) Sokat nem tévézek azért.:)
süti beállítások módosítása