HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Nézem a filmet, a "Csempészek"-et és bosszankodom

2010.06.04. 19:31 Morgó Medve

Nézem a filmet, amit ajánlottam, a "Csempészek"-et. És végtelenül szomorú vagyok, hogy valakik pont ezt a filmet vágják agyon azzal, hogy alul a TV készüléken nevek és összegek sorjáznak a film kezdete óta. Nyilván ők azok akik pénzt adományoztak az árvíz áldozatainak. Nem ezzel van baj. Adni kell, én is adtam már. Közzé is lehet tenni, vannak akik ezért adnak. De miért pont egy ilyen filmet kell agyonvágni azzal, hogy a képernyő alján folyamatosan sorjáznak az adományozók nevei és az összegek? Hát hol élünk? Ki tudja ezek után átéléssel nézni a filmet? Ki tud belefeledkezni? Nekem nem volt meg kazettán, illetve valamikor megvolt de történt vele valami. Úgy gondoltam most pótolom. Ezzel? Hát ezzel nem.  Már le is állítottam a videót. Hátha egyszer adják majd nem árvíz idején is. Nincs mindig árvíz.

És ha már itt tartunk? Mi az, hogy HUF? Tudom én, a magyar forint neve a bankvilágban. Meg sok egyéb helyen ahol fontos, hogy kiderüljön milyen pénzről van szó mert a külföldiek így értik. De mi magyarok vagyunk, magyarul beszélünk, magyarul értünk, nem lehetne magyarul írni? Nem lehetne Ft-ot írni? Mi lenne ha kicsit jobban vigyáznánk a nyelvünkre és csak ott rontanánk ahol muszáj? A mai évforduló erről is szól.

 

2 komment

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr975181932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dittke 2010.06.06. 14:03:59

Nagyon boldog születésnapot, és hosszú életet kívánok, a mi örömünkre is:) Dittke

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.06.06. 18:45:09

Köszönöm szépen.:)
süti beállítások módosítása