HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Vége a jó időnek

2010.07.23. 11:31 Morgó Medve

Ahogy hallom holnaptól megjön a rossz idő. Ha így lesz akkor sajnos átmenetileg Mályinak is befellegzett. De azért nem panaszkodom. A nyár igaz hogy későn indult, de a július jó meleg volt, igazi nyári időben volt részünk. A tóban ugyan nem tudtam fürödni mert egy asztallal véletlenül legyalultam a lábamról a bőrt, de azért jókat olvastam. Egyszer mikor nagyon meleg volt elindultam, már ott voltam a tó szélén, azt néztem, hogy hol tudnék minél kisebb feltűnéssel bemenni a tóba amikor a tekintetem a lábam szárára esett és már fordultam is vissza. Így aztán tényleg az olvasás maradt. Talán később alkalmam nyílik majd az olvasmányaimról is írni.

Televíziót nem sokat néztem. Nem elvi okok miatt, egyszerűen nem volt mit nézni. Na jó egy kivétel volt, tegnapelőtt egy jó kis thrillert adtak az m1-en, azt végig néztem. A címére nem emlékszem, de arról szól, hogy egy középkorú férfi felesége autóbalesetben meghal és hogy a gyerekekre és a férjre mosson- főzzön valaki odaköltözik az elhunyt asszony testvére. A sógornő. Az együttélésből viszonzatlan szerelem lesz, ugyanis beleszeret a sógorába, aki viszont mást szeret. És nősülni készül. Na ezt szeretné megakadályozni a sógorasszony mindenáron. Ehhez sajnos gyilkolászni is kell, de ez egy ilyen film, ettől jó.

És ha már a filmeknél tartunk megemlítem a vasárnap este vetített "Kölyök" című magyar filmet. Ez egy bájos, aranyos film, minden szereplő a legkiválóbb alakítását nyújtja, na szóval egy ősrégi film ugyan, de nagyon kiváló alkotás. Életemben ezt a filmet láttam először televízióban. Nekünk még akkor nem volt televíziónk, úgy gondolom a faluban sem, egyetlen televízió készülék létezett a faluban, ez pedig a bányánál. Ott volt egy klubhelyiség és aki kíváncsi volt erre a távolba látó csodára az oda zarándokolt ki a falu szélére. Mi gyerekek természetesen gyakran megfordultunk ott, örültünk a mozinak amiért végre nem kellett fizetni. Bár az én mozizásom azelőtt sem került sokba, igaz a Mozivállalat sem söpört be túl nagy hasznot emiatt. Írtam erről valamikor, most viszont sehol sem találom. Ígérem a hétvégén megkeresem és megosztom kedves olvasóimmal.:)

Szólj hozzá!

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr695181950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása