HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Néhány gondolat a mostanában ajánlott filmekről

2018.09.16. 10:34 Morgó Medve

Megnéztem az Eszkimó asszony fázik c. filmet is, meg a Jó estét nyár, jó estét szerelmet is. Az előbbin hamarább túl leszünk, kezdjük azzal. Talán negyedszer láttam és megállapítottam, hogy nem egy nagy durranás. Én másra emlékszem. Bennem az élt, ezért is javasoltam, de többet nem fogom. Nem rossz film, de annyira nincs jó, hogy a hitelességemet rontsam vele. Egyébként nem a megcsonkított változat volt, nem hiányzott a filmből egy kocka sem. 

A másik filmet is sokadszorra láttam, de most is éveztem. Kitűnő színészek játszanak benne. Aki látta bizonyára velem együtt nagyra értékeli Pécsi Sándor alakítását az aggódó és bizalmatlan atya szerepében, aki aki még asszonykorú nagylányának is lekever egy-egy  pofont ha úgy látja jónak. Aki ugyanakkor minden gyanúját félreteszi amikor a "görög diplomat" megkéri a lánya kezét. De kiváló alakítást nyújt Tolnay Klári  és Halász Judit is az anya és a lány szerepében. Meg mindenki, még a utcai árus lányok is, akiknek szerepe ugyan epizódszerep, de ezt is tudják úgy eljátszani mintha főszerep lenne. Nem akarok itt filmkritikát írni, a lényeg, hogy az ilyen filmre mondják, hogy minden klappolt. Az alapmű, Fejes Endre regénye is, a szereplők, az operatőri munka, a zene, a rendezői munka is, szóval minden.

Már csak egyetlen gondolat: Fejes Endre megtörtént eseményeket dolgoz fel regényében. Akiről mintázta azt a fiatalembert bíróság halálra ítélte és az ítéletet végrehajtották.

A Könnyű testi sértésről nem írnék, egy jó film, sok drámai helyzettel. Nem bántam meg, hogy ajánlottam. 

Szólj hozzá!

Címkék: Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr9114242811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása