HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Végeztem a címkésítéssel

2014.07.31. 20:43 Morgó Medve

Kész a nagy mű, ezt az amorf íráshalmazt sikerült kicsit gatyába ráznom. Csoportosítottam őket témák szerint, itt ezeket címkéknek hívják. Így már azért csak érdemesebb az újonnan jötteknek is nekivágni a régebbi írások olvasásának. Nem gondolom én, hogy valaki majd végig olvassa 8 év termését, csak ha mondjuk egy téma megragadja, hát azt könnyebben tudja végignézni. Mondjuk Morzsiékat.

Néhány napja már utaltam rá, hogy azért találkoztam érdekes dolgokkal is. Ezek egyike volt, hogy a régebbi helyen ha egy írást mégsem akartam publikálni akkor nem élesítettem be és kész. Megmaradt vázlat formában. Aztán amikor onnan ide áthoztam az írásokat az itteni program ezt nem vette figyelembe, úgy publikálta mint komplett, átgondolt és befejezett írásokat. Ezt korábban azért nem írtam meg mert nem tudtam milyen állapotban vannak ezek az írások. Van például egy amit szépen megírtam és már majdnem kiengedtem az Internetre aztán mégis meggondoltam magam és maradt vázlat formájában. Most miután már másfél éve kint volt és senki nem zargatott érte kint hagytam, bármikor elolvasható. Egyébként arról szólt, hogy 2 alkalommal elvittem egy-egy filmet a bányász kollégiumba a klubba, hogy együtt megnézzük és beszélgetünk róla, aztán rájöttem, hogy az érdeklődés minimális, így felhagytam vele.

Visszatérve a címkésítéshez sajnálattal láttam, hogy az első írásokban sok a hiba. 2006-ben még a böngészőnek nem volt beépített helyesírás ellenőrzője, ez meg is látszik az írásokon. Később azt csináltam, hogy bemásoltam egy Word dokumentumba és azzal ellenőriztem le. Sajnos az ezt megelőző írásokra - a helyesírást tekintve - nem vagyok büszke. 

További probléma, hogy a Freeweb fizetőssé válása miatt sok link hibás. Ezeket szép komótosan megpróbálom majd kijavítani. Idő kell hozzá, de megcsinálom. Kell találnom egy helyet a képeknek és egyebeknek ahol nem hagyják abba a szolgáltatást néhány év múlva, mert akkor megint javítgathatom őket. Gond még, hogy a képek és az írás elrendezése nem harmonikus. Sajnos az új helyre való eljövetel ezzel is járt. De ez azért nem annyira zavaró.

Hát ez az amit ez ügyben le tudok írni. Örülök, hogy megcsináltam, most már tényleg áttekinthetőbb a Morgómedve.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr876563221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása