HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Ablakmosó folyadék, amely használhatatlan

2015.01.08. 20:24 Morgó Medve

Kicsit hűvösebbre fordult az idő, magam is meglepődtem rajta. Gondoltam kicsit feltöltöm a kocsim ablakmosó folyadék tartályát. Az első gondolatom az volt, hogy megyek és veszek, viszonylag olcsón adnak 2 litert, ami - 40 C fokig jó. A prospektusban láttam. Aztán gondoltam egy nagyot és benéztem a lomosba és jól emlékeztem, valóban volt ott egy palack korábban vásárolt folyadék. Aztán mikor jobban megnéztem láttam, hogy büszkén hirdeti, hogy - 19 C fokig használható. Hát ez jó. Amikor a meteorológiai jelentések - 20 C fokokat emlegetnek. Természetesen szóba se jött, de azért kidobni is sajnáltam. Így aztán a kocsiban lévőhöz egyelőre nem nyúltam, szerintem kitart tavaszig ami benne van amennyit én télen megyek vele, ezzel meg kiugrottam Mályiba, úgyis régen voltam már ott. Az ősszel jobb híján egy kevés sót öntöttem a WC-be, most egy kicsit rásegítettem ezzel az autóba alkalmatlan folyadékkal. A - 20 C fok ott is - 20 C fok, de mivel bent van a házban talán elég elég lesz az én csökkentett értékű ablakmosó folyadékom is.

Mályiban egyébként rend van, le is kopogom, a sufni ajtaját ugyan kinyitotta valaki, úgy is hagyta, de ez nem érdekes, oda csak bevinni érdemes valamit. Már lakat sincs rajta évek óta. Egy ideig egész zsanér és lakat készletet tartottam, hogy tudjam cserélni, aztán vagy 10 éve felhagytam vele. Ami ért valamit azt bevittem a házba télire, a sufniban meg garázdálkodjon aki akar.

A Morzsi gazdája árulja a házát, ők ilyenkor Miskolcon laknak. Csupán emlékeztetnék rá, hogy már tavaly nyáron sem láttam a kutyákat, nem voltak kint egyszer sem. Remélem jól vannak. Hazafelé megebédeltem az Auchan előterében lévő bisztró jellegű intézményben, kaptam egy szép adag pörköltet tarhonyával. A kis hölgy csak pakolta nekem a húst a tarhonyára, csak néztem. Igaz, én is elővettem a legkedvesebb mosolyomat és stílusomat, az eredményt látva meg is érte. Nem is tudtam mindet megenni, a maradékot szépen lefóliázta nekem és hazahoztam, ezzel megvolt a vacsorám is. Mindez vasárnap volt. Hogy írhattam volna hamarább is? Az bizony igaz, bocsánat! Az íráshoz azonban általában két dolog kell, idő és megfelelő hangulat. Most az első megvolt, a másik hibádzott. Bízom benne, hogy lassan megjön az is. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr957054483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása