HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Tárgyaláson voltam

2015.07.16. 11:22 Morgó Medve

A Morgómedve olvasói tudják, hogy érdekelnek a bűnügyek, a büntetések és azok végrehajtása. Sajnálatos, hogy a televízió ezirányú érdeklődésemet csak korlátozottan tudja kielégíteni, mert nem szeretem ezeket a mostani kék fény jellegű műsorokat. A közszolgálati TV "Kék fény" című műsorával évek óta próbálkozom, de nem tudom megkedvelni. Időnként eldöntöm, hogy ezentúl nézni fogom, nézem is 20-30 percig, aztán egyszercsak elegem lesz belőle és abbahagyom. Természetesen egy darabig megint nem nézem. Van a Hír TV-nek is ilyen műsora "Riasztás" címmel. Ezt rendszeresen nézem, ez sem tökéletes, de még ez a legjobban nézhető. Az ATV "Tetthely" című műsorát is elkezdtem nézni, aztán néhány adás után feladtam. Pedig tényleg szeretem a bűnügyekkel kapcsolatos műsorokat, de hát ha az nem úgy van megcsinálva ahogy én szeretném inkább nem nézem. Pedig sok tárgyalásról tudósítanak, ami érdekelne. De hát ha egy műsor nagyobb hányada bosszant mint amit értékelni lehet, azt valóban nem érdemes nézni. Bízom benne, hogy ezeknek a műsoroknak nélkülem is van elég nagy nézettsége.

Most viszont tudósítani szeretnék arról, hogy két tárgyalás erejéig én is részt vettem bírósági tárgyalásokon. Az első alkalommal tanúkihallgatások voltak, meghallgathattam például azt az áldozatot akit a gyilkosoknak nem sikerült megölniük mert bemenekült a fürdőszobába. De meghallgattam másokat is. Aztán elmentem az ítélethirdetésre is. Ide eljött a média is, a helyi televízión kívül megjelent két nagy kereskedelmi TV stábja is. Mielőtt a hallgatóságot beengedték volna a TV stábok rendezkedtek be a teremben. Természetesen először a bíróság foglalta el a helyét. A TV stábok után mi - a hallgatóság - is bemehetettünk. Úgy láttam, hogy a hallgatóság nagy részét (5-6 fő) a család és a rokonság tette ki.

Miután mindenki elfoglalta helyét a bírónő ismertette az ítéletet, amit természetesen felállva hallgattunk végig. Az elsőrendű vádlott (fehér pulóverben) fiatalkorú volt a tett elkövetésének idején (2013 márciusában), ő 16 évet kapott, melyet a fiatalkorúak börtönében kell letöltenie. A másodrendű vádlottat, aki középen ült 20 év fegyházra ítélték, a harmadrendű vádlott 12 év, fegyházban letöltendő büntetést kapott. Ő a tárgyalásig házi őrizetben volt, most a jelenlévő BV alkalmazottak megbilincselték őt is és már haza sem mehetett. Ezután a tárgyalást berekesztették és az elítéltek kaptak 5 percet, hogy a családjuktól elbúcsúzzanak. Én meg meglehetősen nyomott hangulatban elindultam hazafelé. Valahol sajnáltam őket. Elsősorban azért mert az életük másfelé is kanyarodhatott volna, de nekik így alakult.

Ezek után nézzük meg a helyi televízió tudósítását a tárgyalásról:

http://m.minap.hu/video/48-evet-kapott-lyukoi-bunozo-trio

 

Szólj hozzá!

Címkék: Börtön és Kriminalisztika

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr17632030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása