HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Gyásztávirat

2016.04.06. 17:23 Morgó Medve

A nyomtatott gyászjelentéseken, jelenjen meg akár újságban, vagy hozza ki a postás, általában még mindig megtalálható a Táviratcím, ahová gyásztáviratot lehet küldeni. Jó drágán, mert a kiszállítás költsége nagyon megdrágítja. Mert egyébként nem sokba kerülne. Az ember szépen kitölt a postán egy blankettát a szöveggel, a postáskisasszony megszámolja a szavakat, kiválasztunk egy megfelelő darabot, majd kifizetünk egy nem kis összeget és a dolog sínen van. A többi gondolom a postán is elektronikusan megy addig amíg a postás néhány órán belül ki nem viszi.

Most találkoztam először olyan gyászjelentéssel ahol már nem szerepel a Táviratcím, hanem helyette lent a jobb sarokban szerényen meghúzza magát egy szó, hogy üzenet és mellette egy közvetlen hozzátartozó email címe. Milyen praktikus dolog. Az ember miért is ne fejezhetné ki pár sorban részvétét ilyenformán?

Én is így tettem. Megírtam az elhunyt fiának, hogy mennyire nagyra becsültem az édesanyját, emberségéért, szaktudásáért. És nem tartott semmibe, se boríték se bélyeg nem kellett hozzá. Ha nem lett volna ott az email cím nem írtam volna. Nem is telefonáltam volna, annyira nem voltunk jó ismerősök. Soha nem is találkoztunk, telefonon sem beszéltünk. Természetesen gyásztáviratot sem küldtem volna. Így viszont írtam egy emailt amit nagy valószínűséggel a hozzátartozók örömmel olvasnak majd. Úgy hogy én csak üdvözölni tudom ezt az új szokást. Gondolom ma sincs túl sok gyásztávirat, így a posta is túl tudja élni a veszteséget. Egyébként is ez a haladás útja ha már létezik email.

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr968574110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása