HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Fogyókúrázom 1.

2006.06.12. 18:28 Morgó Medve

Pénteken elkezdtem hát. Csütörtökön még ettem egy jót a Mongol étteremben a fővárosban aztán pénteken reggel egy kávéval elkezdtem szokásos 2 hetes fogyókúrámat. Kipróbált dolog, 2 hét után 4-5 kilóval leszek kevesebb, azaz nagyjából 116 kiló. Sok. Belátom magam is, nagyon sok, dehát látja a kedves olvasó van bennem akarat legalább. Évente háromszor-négyszer csinálom végig, igaz előtte hónapokkal készülök már rá, nem is csinálok titkot belőle, elmondom órán, elmondom szakestélyen ettől az egész egy sajátos valóság showra hasonlít, mivel ez egész egyetem figyelemmel kísérheti készülődésemet és magát a 2 hetes szenvedésemet is.

Mielőtt ecsetelném a diétám lényeges elemeit, azért pár szóban irnék én erről a Mongol étterembeli gasztronómiai tobzódásomról. Persze nem egyedül voltam, egyedül nem igazán kellemes egy ilyen lucullusi lakoma, egyedül se enni se inni nem jó, ide társak kellenek akikre élvezettel rá lehet mosolyogni evés közben, akinek kimutathatjuk mennyire élvezzük az egész féktelen habzsolásást, a finom ételek élvezetét. Nézzük hát, milyen is volt ez a csütörtöki ebéd a Mongol étteremben!

Unicummal indítottunk. Születésnapom volt 2 nappal előtte, úgy érzem szabad volt eme kirúgás a hámból. Ennek ára ugyanis nem foglaltatott bele a 2900 forintos fejenkénti egységárba. Ezután meleg előételként rántott kecskesajtot ettem, majd szarvasragu leves következett kiváló íze volt, majd felkerekedtünk és megszemléltük a sülteknek valókat. Egy kis pácolt muflont és bárányt valamint lóhúst tettem a tányéromra, amit a szorgos szakácsok a szemem előtt sütöttek meg. Ráüttettem 5 fürjtojást is, igazán jól mutatott a tetején és íze is kiváló. Miközben ők dolgoztak én egy kis liba töpörtyűt nassoltam pogácsával, lila-, és zöldhagymával, valamint zöldpaprikával. Csak úgy állva, sétálgatva amíg sültek a húsok. Köretnek egy kis sült burgonyát szedtem, salátának paradicsom-, és görögsalátát vittem magammal az asztalhoz. De útközben még megálltam egy kis hideg kacsamájért is. Most nem volt Pilsner urquell, de a kellemesen hideg Dreher sör is jól kiegészítette a fenti ínyencségeket. Sajnos az étvágyam már nem az igazi, idáig mindig vissza tudtam még egyszer-kétszer menni, most viszont elég jóllalkottnak éreztem magam. A desszertnek hozott somlói galuskát még jó étvággyal el tudtam azért elfogyasztani. Kávéval zártam le szolíd ebédemet .

Másnap pénteken a napot egy kávéval indítottam, majd délben 2 darab főtt tojás volt az ebédem. Lehetett volna még spenót is a diétám előírásai szerint de gyerekkorom óta nem bírom megenni így ezt kihagytam. Vacsorára viszont egy szelet grillezett sertsésültet ehettem salátával. Nagyjából így is történt de azért mégsem teljesen. Holnap lehull a lepel apró kis praktikáimról... :)

Szólj hozzá!

Címkék: Evés-ivás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr665181176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása