HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Blog gondok és újra elmegyek

2006.10.20. 15:23 Morgó Medve

Valami nem stimmel ezzel a Freebloggal. Múltkor is mikor a csilletolókról írtam, háromszor ment fel a szerverre aztán nem tudtam a felesleges kettőt kitötörölni. Egyik jó barátom törölte ki, ő jobban ért ezekhez a blog-dolgokhoz.

Aztán hiába iktattam be sorközöket nem jelentek meg, így az egész egy nagy betűtömeg lett, gondolom elég volt olvasni. Pedig fontos dologról írtam, a csille- és rönktolás befejezéséről. A tegnapi írásomat szerettem volna átírni, hogy biztosabban meg lehessen érteni miről is beszélek, most már leírom, a nyitrai diáklányról hallottam a hírekben, úgy nézem lassan vádlott lesz szegényből. Úgyhogy valami nem stimmel ezzel bloggal. Ha vasárnap hazajövök megnézem majd jobban. Ugyanis most újra elutazom és vasárnap délelőtt jövök haza. Egyszer biztosan megírom majd a Morgóban is merre jártam, mit csináltam.:) Nem egyedül megyünk, egy kisebb társasággal a Bereg vidékén bóklászunk majd. Talán jobb is. Itt meg hadd marakodjanak, kié is 56? Hálistennek nekünk idősebbeknek mindnyájunknak van egy 56-unk, úgy ítéljük meg ahogy átéltük. Nekem is.

Kívánok kellemes 3 napot minden kedves Morómedve olvasómnak.:)

Szólj hozzá!

Címkék: Blog dolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr795181288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása