HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Új műsorszerkezet a Kossuth rádióban

2007.06.09. 10:54 Morgó Medve

Alcímnek meg írhatnám azt is, hogy "Hogyan űzzük el régi hűséges hallgatóinkat"?


Divat a reform, reform folyik hát a Kossuth rádióban is. Jó néhány évvel ezelőtt szívesen hallgattam hétközben a 17 óra után kezdődött "Magyarországról jövök" c. műsort, aztán a Krónika után a "Háttér"-t, szombatokon pedig a 9-től 12-ig egy magazinműsort.

Az előzőek közül az első 17 óráról átkerült 16.10-re mikor jó esetben az ember éppen hazafelé tart tehát nem rádiót hallgat. Hosszú ideig ez volt a jellemző, aztán a mostani szerkezetváltás az 50 perces műsort áthelyezte 12.40-re és kemény 8 percig tart. Hát ennek annyi. Béke poraira. :(

A "Háttér" már korábban kimúlt, lett helyette valami hasonló, de most már az sincs. Korábban a Krónikával együtt úgy egy órát lehetett rádiót hallgatni vacsora közben, most 15 percet, mivel a sporthírek már nem érdekelnek.

A szombat délelőtti magazinműsorban különféle blokkok voltak, úgymint "Szájfény", "Családi tükör", "Szombat délelőtt". Ezek olyan magazinműsorok voltak apróbb riportocskák.

Először szép csendben eltűnt a "Szájfény" amit nagyon szeretettem. Nőkről szólt, nők mondták el véleményüket erről-arról. Azt gondolom a nők meghatározó részei a férfinépnek, csak hasznunkra válik ha megismerjük gondolkodásukat, netán véleményüket rólunk férfiakról. Szűk negyedórácska volt de mindig vártam és jó volt hallgatni. Egyszercsak megszűnt. Lett helyette valami "...minden mi kultúra". Hát sokszor nekifutottam, de hallgathatatlan volt. Egyszer aztán végleg feladtam.

A "Családi tükör" megmaradt, a "Szombat délelőtt" is. Igaz, havonta egyszer Rádiókabará volt, de a többi héten ezeket lehetett hallgatni.

Most viszont ahogy érzékelem a "Családi tükör"-nek is annyi. Bár minden rosszban van valami jó megszünt a "...minden mi kultúra" is. A "Szombat délelőtt" előre jött 9-re tart 11-ig aztán ha jól értettem minden héten kabaré lesz 11-től. Hát meglátjuk milyen lesz ez a kabaré, de én azért nagyon sajnálom a "Családi tükör"-t meg a régen megszüntetett "Szájfény"-t is. Béke poraikra! :(

Majd többet olvasunk.

 

6 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr425181405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_39292 2007.06.09. 18:05:09

Napok óta azon gondolkozom, hogy megírom, szinte ugyan ezt, de azt hiszem pótolom. A Petőfin is ez a helyzet.

vajgerpeti 2007.06.09. 20:33:09

Már harmadszor próbálom írni a véleményemet de a technika állandóan visszapofázik, hogy nem jó az e-mail címem, mert ilyet ez a .....nem ismer. Mindenki a kedvenc szitokszavát beírhatja a ... helyére. Pedig volna észrevételem a megújult músorról, de úgy látszik csak a dícsérő jelzőket fogadja el. Ma este egyébként egy kellemes film fut a királyi televízió kettes cstornáján. Menzel Sörgyári caprissió filmje, ami Hrabál kisregényéből készült. Ha tudjátok írásomat olvasni nézzétek meg.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.06.10. 05:59:47

Megnyugtat, hogy nem csak én látom így. A Petőfiről én is hallottam, hogy talán a fiatalok adója lesz. Semmi baj, ezekből a műsorokból meg műsorvezetőkből én már úgysem kérek. Én egy olyan rendszerben szoktam hozzá a rádió- és TV hallgatáshoz amikor még a riporterek és szerkesztők tájékozottak voltak és tudtak beszélni - tisztelet a kivételnek - tudomásul veszem, hogy minél öregebb leszek annál lejjeb megy a mérce annál nehezebb lesz rádiót és tv-t hallgatnom. :( Vajgerpeti, Te meg irjad meg mit gondolsz mert érdekel a véleményed. Gondolom nem csak éngemet. Ha nekem elküldöd felteszem. Ott a cím a Morgomedve felirat alatt. Köszönöm, hogy írtatok.:)

vajgerpeti 2007.06.10. 16:10:13

Folytatom észrevételeimet az új műsorrendről. Éjfél után megszűntek a csevegő műsorok a Kossuth rádión, helyette csak állandóan konzerv van és fennhangon mondják hogy 2001-januári..... műsorunkat ismételjük meg. Amit a legjobban hiányolok az a reggel fél öt után megszólaló Szülőföldünk határok nélkül műsor.ebben volt három perc az elmúlt 100 év napi történéseit felelevenítő naptár. Szépen hibátlanul beszélő bemondóinkat száműzték olyan időpontra ahol senki nem hallgatja őket napközben. A 180 perc reggel pedig maga a katasztrófa. Két percenként elmondják hogy ez a Kossuth rádió a szavak ereje és ő meg kicsoda. Ki a fenét érdekel? Érdekelne ha hiba nélkül el tudna mondani egy három mondatos hírt. De nem. Megszűnt a negyed nyolc utáni körzeti időjárás felolvasása az autentikus forrásból, a meteorológiai intézetből. Helyette mi van? Nézze meg az interneten!!!És akinek nincs reggel ideje a számítógép elé ülni, mert 1001 fontosabb dolog van reggel, mint az hogy internetezzek. Már kezdtem kétségbe esni, hogy szombat reggelről száműzték Kondor Katalint is, de ma ismét hallottam, hibátlan műsorvezetését, tehát csak szabadságon volt. Ez legalább egy jó pont az új műsorszerkezetnek. A Petőfit meg már nem is merem hallgatni,mert ehhez én már öreg vagyok.

bALEKINA 2007.06.11. 12:56:12

Szerintem én azon generációnak vagyok a tagja, akik nem nagyon hallgatják ezeket a rádiókat. De! Gyerekkoromban, amikor anyukám varró műhelyében töltöttem a szünidőm nagy részét, mi is folyamatosan Kossuth rádiót hallgattunk. Aztán mostanában, ha hazamegyek mindig viszek anyukámnak egy-egy hangoskönyvet, mert ő is panaszkodik, hogy már nincs mit hallgatni a rádióban. :( Most már egész szép hangos könyvtára van, így a kedvenc rádiójátékait, szépirodalmi műveit bármikor hallgathatja CD-ről. Szomorú, hogy mindent meg kell refolmálni. :( :(

Valaki 2007.08.31. 13:15:47

Szerintem A Kossuth rádió borzasztóan elrontotta az egész programtervezetét!!!!!!!!! Egyszerűen elképesztő, hogy milyen rossz lett! Főleg az ANNO című műsort kritizálnám meg a legjobban!!!!!!!!!!!!! A zenéje elképesztően sz.r. Sajnálom, hoy ezt kell, hogy írjam, de ezt nem hagyhatom annyiban! Nagyon szeretek Bécsbe menni és ez a dal mindig emlékeztett erre a szép kis városkára! Így megcsúfolni egy szép zenét! A bécsi keringő egy csodálatos zene itt, pedig egy undorító zagyvaság! Bár megszünne ez a műsor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(((
süti beállítások módosítása