HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Eggyel kevesebben

2009.07.08. 18:53 Morgó Medve

Hétfő reggelre egyedül maradt a kis fekete. Amint a gazdiéktól megtudtam a másikat elvitték. Gondolom azóta már új gazdáinál van. Úgy hogy most már csak hárman vannak. Végül is ez az élet rendje. A megmaradt viszont nagyon aranyos, most már reggelente nem csak a két nagy ugrál fel hogy simogassam őket, hanem a legkisebb is. Most már tényleg kevés a két kezem így aztán felváltva simogatom őket. Mókás ez a felugrálás mert szegényke sokkal kisebb mint a másik kettő így aztán csak félig tud felugrani. De ugrál szorgalmasan.:) Meg harapdálja a lábujjaimat. Ha olvasok szívesen rágcsálgat. Egyelőre még kicsik a fogai de előbb-utóbb majd erről le kell szoknia.

Köszönöm az ötletet az elnevezésre, de attól tartok a Legmorzsi elnevezés még korai. Ahogy én a Morzsit ismerem ő jövőre is megajándékoz bennünket néhány kiskutyával. :) Így aztán egyelőre a legkisebbnek még nem adnék nevet. Főleg mert nem is biztos, hogy a gazdiék megtartják. Most nem készítettem újabb képeket csak egyet tegnap reggel. Hálaistennek felfedeztem a Coraban a kutyaszalámit, ami árban is jobb minden eddigi verziónál de főleg nem kell vele különösebben foglalkozni. Levágok egy-egy darabot aztán a 3 kis tálba rakom, kosztoljanak. Első körben fintorognak ugyan, de mikor látják, hogy se virsli nem lesz se far-hát, nagy unottan elkezdik eszegetni. Kivéve a legkisebbet. Ő rögtön ráveti magát. Igaz, a tálból egyik sem szereti enni, inkább kiszedik belőle. A legkisebb ott a betonon eszegeti, a Kismorzsi is. Morzsi viszont leviszi a fűre.

A legkisebb sokat alszik napközben is, este is, így aztán előfordul, hogy a nagyok otthagyják, ő meg azt hiszi, hogy otthon van. Ami nem is lenne baj, de nem tudom mondjuk este 11-kor is ezt fogja-e hinni ha besötétedik és egyedül marad kint. Így aztán hétfőn este is fogtam aztán haza szállítottam. Most nem csináltam csak egy képet, a reggelizésről, de hamarosan csinálok újakat is.

 

2 komment

Címkék: Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr535181786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Snowqueen 2009.07.09. 10:59:44

De éééééééééééééééééééééééééééééédi:-)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.07.12. 20:12:37

Valóban nagyon aranyos.:) Most jöttem be Mályiból, végig ott voltak velem. Sajnos fáj a fogam már majdnem egy hete, nem is a fogam, inkább az ínyem, fogorvosnál voltam, ennek ellenére. Bölcsesség fog alul. Így aztán inkább olvasgattam, dolgozni nem volt türelmem, ők meg körülöttem heverésztek. Vigyáznom kell a legkisebbre, könnyű rálépni, egyszer sajnos sikerült is a lábára de nem lett baj belőle.:)
süti beállítások módosítása