HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Benyúlok

2010.05.22. 20:34 Morgó Medve

Benyúltam, pedig nem lett volna szabad. Mikor elégedetten jöttem el a hölgy elég rosszallóan mondta, hogy "Máskor ne tessék benyúlni!". Én meg kicsit elröstelltem magam, mert csak neki akartam jót. Akkor nem szólt, meghagyott abban a hitben, hogy neki is jó amit csinálok, csak később, mikor jöttem el. Az ajtóból fordultam vissza mert nem értettem mit mond, meg kellett ismételnie. Értem. Ezek eszerint ma már nem lehet csak úgy benyúlni. Hát ez van. Változnak az idők. Valahogy úgy érzem a szocializmusban szó nélkül hagyta volna. Sőt lehet, hogy mosolyogva nyugtázta volna, hisz neki is jól esik az ilyesmi. Emberek vagyunk, jól esik ha jót akarunk a másiknak. Biztos vagyok, hogy nem lett volna ekkora baj, hogy még az ajtóból is utánam szóljon szemrehányólag. Most viszont utánam szólt. Először nem is értettem mit mond. Kicsit rossz már a hallásom a bal fülemen, régi katonai emlék, sokáig nem okozott gondot, mostanában már néha nem értem ha a hölgyek halkan szólnak hozzám. Hazafelé egész úton nyomasztott a dolog. Nem vagyok már gyerek, nem esik jól ha rendreutasítanak. Még ha nem is hangosan és nem is durván történt a dolog. Sőt, a hölgy nagyon szelíden mondta bár kétségtelen rosszallással, hogy "Máskor ne tessék benyúlni!". De azért kínos volt nekem egy kicsit. Ha lett volna itthon egy újabb kiadású illemtankönyv biztos felütöm valahol ott ahol arról lehet szó hogy viselkedjünk a különféle hivatalokban, üzletekben, bankokban, patikákban. Biztos le van írva, hogy az ügyfél részére van egy pultféleség azon túl viszont egy asztal következik ami már szigorúan a kiszolgálók szférája, oda benyúlkálni szigorúan tilos. Még ha nincs is ott készpénz amit elvehetnénk, sőt semmi sincsen néhány írószeren  és egy optikai leolvasón kívül akkor is. Amivel a receptek adatait olvassák be. Mert ez a benyúlás egy patikában esett meg ma délelőtt. Elfelejtettem aláírni a receptet, benyúltam hát az asztalra, elvettem, aláírtam és visszatettem. A pakolászgtaó-keresgető hölgynek meg mondtam, hogy "Közben benyúlok és aláírom". Hát ezt nem kellett volna. Mint azt később korholólag hozzám intézte búcsúzóul. Hát biztos igaza van. Röstellem magam és máskor nem nyúlkálok. Legalábbis patikapultokon túl nem.:)

6 komment

Címkék: Vidámság

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr115181925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_157689 2010.05.25. 05:40:07

Akárhogy is, kedves Medve, jobb, mint a kinyúlás. :) Nevettem egy jót. Én is pult mögött dolgozom és hozzám néha be is tévednek, szétcsapva a csapóajtómat. Többnyire részegek, öreg hölgyek és gyerekek. Nem mindnek örülök. :D

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.05.25. 21:17:04

Hát attól tényleg jobb. :)) Én neki akartam segíteni, hogy mire végez a keresgéléssel addigra letudom az aláírást. De hát nem lehet itt már csak úgy benyúlkálni.:)

bikfic 2010.05.26. 11:51:44

Tudtam, hogy lesz poén és vártam is, úgyhogy nagyon jót mulattam. :)

Ismeretlen_26298 2010.05.26. 15:28:33

Örülök neki. :) Érdekes, hogy az ember még le sem ütött egy karaktert sem és már tudja mi lesz jó írás, mi fog tetszeni sokaknak.:) Jó tudni, hogy annyi embernek tudtam valami vidámat nyújtani.:)

Ismeretlen_138032 2010.06.26. 19:43:41

:))) Nekem is...megint:) Én kinyúltam.:) Jobb vagy, mint Bodhisattva a metrón:)

Ismeretlen_26298 2010.06.26. 22:07:42

Köszönöm.:)
süti beállítások módosítása