HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Kutyák egymás közt

2010.07.07. 16:07 Morgó Medve

- Figyeljetek, láttam. Ott ül a teraszon és eszik. Szalonnát, parizert meg zöldpaprikát.

- Na ne! Tényleg? Eszik, mintha mi sem történt volna?

- Aha. Meg ivott is. Fröccsöt.

- Hát ez nem semmi. Szerintem ez valami miatt lapít. Előlünk. Meg vagyok döbbenve. Ti értitek?

- Én azért nem vonnék le elhamarkodott következtetéseket. Ha ezt csinálja biztos oka van rá.

- Én is azt mondom. Legkisebb, te mindig feleslegesen károgsz. Egyébként megkínált?

- Aha, egy kis parizert adott. Kétszer. Gondolkodtam rajta, hogy elfogadhatom-e? Végül is nem tiszta ügy ez akárhogy is nézzük. De olyan jó illata volt annak a baromfiparizernek. Lenyomtam. Mind a két darabot.

- Nem tetszik ez nekem. Az autót nem láttuk, tehát nem erre jött. De hát lehet, hogy előtte elment a boltba. Akkor a másik irányból rövidebb neki.

- Ez igaz. Biztos kenyeret vett. Azt el szokta felejteni. Hm. De utána sem hallottunk semmi zajt. Az aknafedelet sem. Pedig azt mindig fel szokta nyitni, hogy megnyissa a csapot.

- Persze, hogy nem, te kákán is csomót kereső, mert mikor hazament nem zárta el a vizet. Így az aknafedelet sem kellett felnyitni.

- Hm, lehet, hogy igazad van. Akkor az is lehet, hogy nem is előlünk bujkál? Vagy ha mégis komoly oka van rá.

- Hát lehet. Na mi lesz, megnézzük?

- Aha! Persze, hogy meg. Futás!

(Kutyák vidáman futnak árkon-bokron át egy közeli telek felé amerről finom szalonna és parizer illatát hozza a szél. Hamarosan vidám ugatás hallatszik, melyben szinte elvész egy örömteli, meghatottan becéző férfihang. Mindenki boldog.)

 

7 komment

Címkék: Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr65181945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samu 2010.07.07. 21:15:05

:-))))))) Hát ez nagyon aranyos!!!!!!!!!

Ismeretlen_138032 2010.07.07. 22:26:19

:))) Mosmá' értem, talán:)

Ismeretlen_5026 2010.07.08. 23:10:08

Ez aranyos! :) hiába, a kutyák észjárását is ismerni kell - de ugye milyen gyanús volt nekik, hogy miattuk lapítasz? :)))

Ismeretlen_26298 2010.07.11. 21:21:21

Most hogy visszaemlékszem a legkisebb igen meglepett, először majd' összecsináltam magam.:) Egyébként most is így csináltam mert szeretném ha többet lennének otthon. Most úgy 2 óra múlva érkezett meg a Kismorzsi meg a Legkisebb, aztán úgy 20 perc múlva Morzsi is. Egyébként engem az zavar, hogy most már éjjel-nappal a mi telkünkön vannak és nem szeretném ha az rögzülne bennük, hogy ott van az otthonuk és én vagyok a gazdi. Tervezek egy beszélgetést a gazdijukkal is, hogy együttműködjünk ebben a dologban. Most, hogy szabadságon vagyok túl sokat lennének ott amit nem szeretnék. Éppen a jövőre gondolva. És az ő érdekükben.

bikfic 2010.07.12. 10:11:05

Persze, érthető. De a kutyák nagyon okosak, szerintem ők pontosan érzik ezt a kétlakiságot és nem hiszem, hogy ottmaradnak és télen éhenpusztulnak, ha majd már Te nem jársz ki a telekre. Szeretnek és persze a pótgazdival járó kaja előnyeit is kiélvezik. :)

Samu 2010.07.12. 21:07:00

Szerintem is ők nagyon jól tudják, mi a helyzet. Pontosan, ahogy Bikfic mondja: kihasználják ezt a kétlakiságot meg a plusz falatokat. No, meg szeretik is a pótgazdit. :-)

Ismeretlen_26298 2010.07.13. 19:37:49

Köszönöm a kedves szavakat, valóban jól elvagyunk egymással. :) De azért vannak gondjaim de bízom benne, hogy találunk rá megoldást a kutyák gazdájával. Most csak annyit, hogy a súlypont kicsit eltolódott. Okos kis jószágok ezek, de túl sokat vannak nálunk. Na ezt kell majd valahogy megoldanunk. Napokon belül születik valami megoldás. Remélem. Majd megírom. Optimista vagyok.:)
süti beállítások módosítása