HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Megjött a nyár

2011.07.11. 13:02 Morgó Medve

Valóban, most már tényleg itt a nyár, ahogy szokták mondani hétágra süt a nap. Árnyékban tegnap délután 32 fokot mértem, bent a házban egy fokkal kevesebbet. Most már tényleg semmi okom a panaszra. Szerencsére a fű sem nőtt meg annyira, hogy ne tudtam volna fűnyíróval levágni. Sőt, annyira kicsi volt még, hogy nem is csütörtökön hanem pénteken vágtam le. Csütörtökön inkább a házzal foglalkoztam, hogy legyen hol aludnom.

A kutyák megvannak, igaz a legkisebbnél van egy kis baj. Én csak azt vettem észre, hogy nagyon meg van csendesedve, mintha félt volna is tőlem. Aztán gyakran nem is jött át a másik kettővel. Nem tudtam mi lehet vele, tegnap aztán megkérdeztem a gazdájától. Valamitől megsérült a hátán. Vagy egy másik kutyával akaszkodott össze, vagy beleakadt valahová. Állatorvos nem látta, a gazdi - ahogy mondta - lekezelte a maga módján. Én ugyan felajánlhattam volna, hogy elviszem állatorvoshoz, de nem akarok mindenbe beleszólni, örülök, hogy a kutyák nálam vendégeskedhetnek. Azért nagyon bízom benne, hogy szépen rendbe jön majd. Fiatal kutya, jó az ellenálló képessége, talán nem lesznek súlyosabb következményei a dolognak. Egyébként ezt a nagy meleget ők is nehezen bírják, mint ahogy én sem bánnám már ha enyhülne egy kicsit. Mindenesetre igyekszem minél többet kint lenni Mályiban.

Jó, hogy megcsináltattam tavasszal a kerítést. Nyugalmasabbak az éjszakák. Esténként kipaterolom őket a kapun kívülre, üldögélnek egy-két percet aztán hazamennek. Reggel kinyitom a kaput, néhány perc múlva megjelennek ők is, aztán egész nap nálam vendégeskednek.

Megegyeztünk a gazdival, hogy amíg kint vagyok én etetem őket. Elég neki a nem nyári hónapokban etetni. Még nem kezdődött el a csirke far-hát szezon, a nemrégiben bespeizolt akciós kutyaeledelt eszegetik. Választékbővítésként megpróbálkoztam a kutyaszalámival is de ezt nem igazán kedvelik. Hát ez a helyzet Mályiban. Aztán én itt is vagyok meg ott is vagyok. Az időjárástól és a feladataimtól is függően. Most nagy meleg van, azt hiszem hamarosan indulok kifelé. A többit meg majd meglátjuk. A jelentkezéseim ennek megfelelően eléggé kiszámíthatatlanok lesznek. Azért igyekezni fogok írni amint alkalmam nyílik rá. Minden kedves olvasómnak kívánok kellemes nyarat, jó pihenést.

Szólj hozzá!

Címkék: Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr565182103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása