HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Banán és alma

2014.07.27. 06:25 Morgó Medve

Nemrégiben kaptam egy kis videót, ami arról szól, hogyan termesztik és dolgozzák fel a banánt, valamint hogyan szállítják el a fogyasztóhoz. Az ember nem is gondolná. Javaslom nézzük meg és közben esetleg el is gondolkozhatnánk rajta, hogy hogy van az, hogy egy kiló magyar alma és egy kiló banán között csak 100 forint a különbség. Hiszen azért ezzel a banánnal elég sok macera van, nem beszélve arról, hogy kicsit messzebbről kell ideszállítani. Itt nyilván a gazdasági törvények legerősebbike, a kereslet-kínálat törvénye lehet a döntő. Ami alapján én is megveszem, mert szeretem, meg nem tartalmaz annyi szénhidrátot mint a banán. De azért néha én is megengedek magamnak egy kis banánt is. Főleg ha egy kicsit meg van barnulva, akkor már elég édes. Mert a friss banán nekem még nem elég finom. Igaz megvenni kicsit ciki, mert a zöldségesnél leárazva árulják, korábban mindig magyarázkodtam is miatta egy kicsit, hogy én így szeretem meg ilyesmiket mondtam, de már néhány éve nem magyarázkodom csak megveszem és itthon élvezettel majszolom. Persze csak módjával, naponta egyet-egyet megengedve magamnak. Amitől a negyedik napon már tényleg majdnem rohadt banánt eszem. :)

Ezek után most már tényleg jöjjön a film amely Costa Ricában készült. Ez hozzánk nagyjából 10.000 kilométerre van.

https://www.youtube.com/embed/_l7sak6Vlq8?rel=0

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr926547957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása