HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Műsorújság, elég lazán szerkesztve

2015.01.04. 09:58 Morgó Medve

Tulajdonképpen tele van a hócipőm az általam évek óta olvasott műsorújsággal. Volt egy időszak amikor nem is vettem, úgy gondoltam megspórolom az árát, ha összeadom a négyheti kiadásomat megvan az Internet díj fele. Egy hétig tartott a kísérlet, aztán rájöttem, hogy nem mindegy, hogy az ember az Interneten tájékozódik a műsorokról vagy hagyományosan papíralapú műsorújságból. Nagyon nem mindegy, higgyük el, most nem szívesen mennék bele a részletekbe. Ekkor megint visszatértem a megszokott műsorújságomhoz, de nem érdemlik meg. Viszont a megszokás nagy úr, főleg már az én koromban, így aztán morgok, de nem váltok.

Hogy min morgok? Hát a felületességükön meg a trehányságukon. Most nem az a fő bajom, hogy a december 31-i oldalon a december 24-i műsort olvashatom, ahol dolgoznak ott előfordul, hogy hibáznak is. Az vesse rájuk az első követ aki még nem követett el hibát a munkája során. A fő bajom az, hogy amikor arról tudósítanak, hogy szerdán délután 14.30-kor a Duna TV-n a Gárdonyi Géza kiváló regényéből készült "Ida regényét" láthatjuk akkor főszereplőként csupa epizódszereplőt sorolnak fel, szám szerint kilencet és az igazán főszereplőket (Venczel Vera,  Oszter Sándor, Nagy Attila) meg sem említik. Ezeket a műsorújságban felsoroltakat - egy kivételével - még a Port sem említi meg. Hát honnan vették a felsoroltakat? És miért nincs megemlítve a két abszolút főszereplő? Mikor először olvastam bejelöltem mert azt hittem, hogy egy általam nem ismert változatól van szó. Aztán mikor az első képen megláttam Oszter Sándort olvasni a kávéházban rögtön tudtam, hogy ez az a változat amelyet én is ismerek és szeretek.

Aztán itt a másik film, pénteken késő este vetítették, "A normann fogadó" című filmet. A film egyik főszereplője az akkor 18 éves Brigitte Bardot, akit nem tartott főszereplőnek a műsorújság szerkesztője, meg sem említette, pedig az volt. Kiemelte viszont - jogosan - Bourvil-t és a Brigitte Bardot-hoz képest nem igazán főszereplő 3 másik szereplőt. Én úgy gondolom, hogy Brigitte Bardot van annyira híres és elismert színésznő, hogy megérdemelte volna, hogy megemlítsék, főleg ha az első szerepében láthatjuk igencsak fiatalon és tényleg a film egyik fontos szereplője is. Gondolom többen fenn is maradtak volna, hogy megnézzék a 23.45-kor kezdődő filmet ha mindezt tudják. Vagy legalábbis beprogramozzák az erre szolgáló eszközüket. Hát ezek bosszantó dolgok, úgy hogy újabban nem csak a nyomtatott folyóiratot forgatom, hanem az engem érdeklődő filmekre rákeresek az Interneten is. Jobb lenne precízebb műsorújság szerkesztés, de erre úgy gondolom nem számíthatok, marad tehát ez a körülményesebb megoldás.

Szólj hozzá!

Címkék: Filmek Morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr347039743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása