HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

A Freemail-es email címemről

2015.11.07. 12:00 Morgó Medve

Van nekem egy email címem a Freemail-nél is. Már nem használom semmire, de nosztalgiából megtartottam, mert az elsők között voltam akik éltek a lehetőséggel és ezt az email címet a Freemail-nél megcsinálták. Egy levelező listán olvastam, hogy a MATÁV és Soros György közösen létrehozták az első ingyenes levelező rendszert, lehet regisztrálni. Természetesen nem hagytam ki a lehetőséget, gyorsan csináltam egy email címet magamnak. Addig két email címem volt, egy egyetemi és egy amerikai gépen lévő. Ez utóbbit leginkább magánlevelezéseimhez használtam. A Freemail megjelenése azért volt nagy dolog, mert ezt modemmel telefonon keresztül otthonról is el lehetett érni. Meg volt adva egy telefonszám, ezt a számot tárcsáztattuk fel a modemmel és máris megvolt a lehetőség a levelek elolvasására és írására. Nem tudom mikor lehetett ez, talán 1995-ben vagy 1996-ban. Leginkább magánlevelezéseimhez használtam, a hivatalos levelezésre megmaradt az egyetemi elérhetőségem. Ez tartott 2005-ig amikor megcsináltam egy Gmail-es email címet, amit mind a mai napig elégedetten használok. A szegény jó öreg Freemail-es címem meg csak gondot okoz. Már vagy négyszer fordult elő, hogy nem léptem be 3 hónapig, ekkor törölték a leveleimet, de meghagyták a lehetőséget, hogy újra használhassam. Újra aktiváltam a rendszert aztán kezdődött minden elölről.  Közben meg jöttek illetve jönnek a spam levelek százával, melyeknek törlése elég sok időmet elveszi. De azért még küzdök, még nem adom fel, mert érzelmileg még kötődöm ehhez a postafiókhoz. Van ilyen, főleg az én koromban. Erről az amerikai email címről azért még írok majd, mármint hogy hogyan jutottam hozzá. Bízom benne, hogy érdekes lesz. Lehet, hogy még ma, de még majd meglátom.

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr528057290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása