HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Filmek a TV-ben

2016.01.16. 16:31 Morgó Medve

Kissé elmaradtam most is, de ez így szokott lenni, ha valamilyen filmet ajánlok. Ez azért van így, mert ha írok akkor a filmajánlat lejjebb csúszik, én meg azt szeretném, hogy ha már ajánlottam, akkor mindenki olvassa el aki benéz ide.

Egyébként tegnap megint megnéztem a legutóbb ajánlott filmet (Egymásra nézve) de még mindig nem tudom mi nem tetszhetett benne Kádár elvtársnak. Két tippem azért van. Az első a kevésbé valószínűbb, a nők egymás közti szerelme, a másik meg az amiket a főszerkesztő mesélt az ötvenes évek első felében vele történtekről. De ezt sem igazán értem, hiszen ha valaki igazán tudta, hogy milyen idők voltak azok, az Kádár János. A legnehezebb évek 1949 és 1953 között voltak, neki alkalma volt ez alatt bő 4 év alatt mindkét oldalon állni, nem hiszem, hogy túl sok újat mondottak neki a meggyötört káder történetei. Na de lépjünk túl rajta, a film jó volt, megérdemelten emeltem a figyelem középpontjába.

Mint ahogy megérdemli majd a jövő héten csütörtökön vetítendő film az "Eldorádó" is. Ez még nem filmajánlat, csupán megemlítem. A főszerepet Eperjes Károly játssza, kiválóan. Nem figyeltem nagyon, de úgy veszem észre, hogy a Duna TV szerkesztői csütörtököt tartják olyan napnak, amikor valami értékesebb magyar filmet műsorra tűznek. Mikor elkezdtem böngészni a jövő heti műsort, egyből oda lapoztam és nem csalódtam. Ha ez így maradna nem lenne rossz. Én szívesen beérném hetente egy jobb filmmel is. Tudom a nézettség fontos, a tömegek nem ilyen filmekre kapcsolják be a TV-t, tehát az igényeim szerények. Persze csak úgy, hogy ha a Duna World-ön továbbra is jut majd minden napra egy-egy kincs, ami jelen esetben régi magyar TV játékok és filmek formájában mutatkozik meg. Már írtam róla, hogy ide délelőttönként ajánlatos benézni, 11 óra után, hogy ezeket láthassuk. Persze van bennem félelem is, hogy egyszer ennek is vége szakad. De addig is örülök nekik, kitűnő színészek közreműködnek nagyon jó és igényes filmekben. Jövő pénteken például egy - Örkény István írásai alapján készült filmet - nézhetünk meg. Címe: "Az ember melegségre vágyik". Akár már most bejelölhetjük. 

Szólj hozzá!

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr678277782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása