HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Ez is, az is

2016.07.06. 22:08 Morgó Medve

Három napja vettem 3 doboz akciós macskakaját, ezzel kb. 12 napra van a süninek ellátmánya. Akivel apróbb afférom volt tegnapelőtt. Nem is affér volt ez, inkább én voltam meggondolatlan. Már ki volt készítve éjszakára a vacsora, amikor megláttam, hogy szépen elmegy mellette, sőt egyre távolodik tőle, a fene se tudja hová megy. Nesze neked, jó szaglás. Ott van tőle egy méterre és nem veszi észre. Felkaptam gyorsan, de majdnem el is dobtam annyira szúrt, de azért kibírtam a tányérjáig és ott letettem, az orrát majdnem bele is nyomtam az ennivalóba. Mikor elengedtem gyorsan elhúzott a bokrokba. Vagy egy órát vártam rá, hogy visszajön-e, de nem jött. Éjjel 2 felé fel voltam, kinéztem, még érintetlen volt a vacsora. Gondoltam na ez se jön többet, nekem meg van 3 konzerv macskakajám, most kereshetek macskákat hogy elfogyjanak. Reggel aztán láttam, hogy majdnem teljesen elfogyott minden. Persze van 2 kóbor macska is arrafelé, lehet, hogy ők ették meg. Bár ezt magam sem hiszem, úgy tudom azok éjszaka alszanak. Vagy udvarolni járnak. Hát ez a helyzet süni ügyben.

Olvasom, hogy ingyenessé vált a kéményseprés. Ez bizonyára jó dolog annak akinek van kéménye, nekem sajnos nincsen. Azt is olvasom, hogy a mester képesítésű kéményseprők havi átlagbére 360 ezer forint körül van. Nem rossz pénz ez, az egyetemi professzorok csak egy százezressel keresnek többet. Bővebben itt nézhetünk utána. Persze ez csak a nyugdíj előtt állókra igaz, ha valaki fiatalon lesz egyetemi professzor akkor a különbség már csak 67.000 Ft. Most kinek van sok és kinek kevés? Egyébként itt megnézhetjük a nem oktatói egyetemi béreket is.

A fizetési osztályok a képzettséget jelölik, a fizetési fokozatok a munkaviszonyban eltöltött éveket. A legalsó táblázatból láthatjuk, hogy a legmagasabb végzettségű, nagyon régen az egyetemen dolgozó nem oktató munkatárs 289.301 forintot kap. Az igazsághoz tartozik, hogy úgy tudom idén 15 %-al megemelkedtek az oktatói bérek.

Mályiban olvasgatok is, előbb utóbb ezekről is írok majd.

 

2 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr818871274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajgerpeti 2016.07.11. 18:00:23

Nem ide tartozik, de leírom: 50 éves érettségi találkozó volt a Hell-ben, a Facebook lapon látható, Sebi tette fel a képeket az 1966-ban végzettekről. Ami megható, hogy a képeken ugyan nem látható, de ott volt Szaki bácsi is, aki most 92 éves! Igaz, hogy Ő csak a 23-dik születésnapját ünnepelte mivel február 29-n született 1924-ben. Tiszteletét tette a legenda is Kégel Tamás, aki az én osztályfőnököm volt 1960-64-ig.
Jó szerencsét: Vajgerpeti

Morgó Medve 2016.07.13. 04:52:07

@vajgerpeti: Köszönöm, majd megnézem. Szaki bácsi tényleg jól tartja magát, Isten éltesse még sokáig.
Kégel Tamásról írtam én is itt a Morgóban:

morgomedve.blog.hu/2011/04/12/egy_ismeros_a_tv_hiradoban

A mi ötvenéves találkozónk jövőre lesz. Jól elment az idő. :) Barátsággal üdvözöllek. :)
süti beállítások módosítása