HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Hangulat

2007.11.28. 16:26 Morgó Medve

Tudom írni kellene már. Vasárnap írtam utoljára. Nemrégiben azt írtam, a jó íráshoz nagyon jó hangulatban kell lenni. Ha ez nincs meg akkor csak nyögvenyelős írások születnek. Olyanok amik jobb ha meg sem születtek volna. Sokat gondolkodtam rajta, a nyilvánosságra tartozik-e, hogy nem vagyok jó passzban, hogy nincsen jó hangulatom. Aztán arra a következtetésre jutottam, hogy olvasóim nagy része rendszeresen visszajár olvasni írásaimat, megérdemelnek hát annyit, hogy ne a vasárnapi címet lássák még csütörtökön is. Igaz semmi érdemlegeset nem látnak de legalább tudják, hogy nem azért nem írok mert meguntam ezt az egészet, hanem azért mert most hiányoznak azok a feltételek amik a jó íráshoz szükségeltetnek. Különösebb baj nincsen, csak a hangulatom nem éri el azt a szintet ami a jó íráshoz kell. Ezért kérem a Morgómedve olvasók megértését. :)

3 komment

Címkék: Blog dolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr385181493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terranova 2007.11.28. 22:59:35

"Természetesen nem árt, ha van bizonyos munkaterved. Csak ne határozd el mesterségesen ezt a tervet. Egy napon a várakozásból, tanulmányokból, hajlamokból, a köznapok rendjéből és a rendkívüli pillanatok sugallatából kialakul ez a munkaterv. Ne engedj soha csábító ötleteknek. Az ötlet megvillan, s bizonyos képességek birtokában csakugyan építhetsz belőle valamit, aminek formája van, ami olyan, mintha igazi alkotás lenne. De ötlet marad, akkor is, ha tökéletesen kivitelezed. Az igazi munka, a személyes és végzetes, más. Meg kell várni, amíg minden beérik és elkövetkezik, hogy csakugyan azt írjad, vagy cselekedjed, ami a dolgod. Ilyenkor maradj könyörtelen és következetes önmagaddal és munkáddal szemben. De minden szellemi alkotó munkának legfőbb feltétele az a lelki és idegállapot, melyet Goethe Schauder-nek nevezett. Ha nem tölt el ez a borzongás munka közben, csak megfelelőt és szabályosat alkotsz majd. Schauder nélkül nincs alkotás." Márai Sándor: A munkatervről és a borzongásról Remélem, ez a borongós hangulat nem tart sokáig! Ha holnap Miskolcon is úgy süt a nap, mint itt ma a szomszéd megyében, akkor az már egy kis alap lesz a mosolygáshoz :) Amúgy pedig nem baj, ha nincs új bejegyzés - nekem például sok pótolnivalóm van a korábbi írások terén :)

bALEKINA 2007.11.29. 09:20:19

Én is rég voltam itt sajnos. :( Szóval nekem is van mit olvasnom, persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy jó ez így, ahogy van. Jobbulást kívánok! Én ilyenkor mindig az időjárásra fogom, akkor kicsit enyhül a melankóliám. ;)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.11.29. 22:12:17

Mára kitisztult sokminden, holnap este egy jó hangulatú Borbála szakestélyre megyek, majd kicsit elengedem magam.:) Köszönöm a Márai sorokat és a biztatást.Mindketőjüknek.:)
süti beállítások módosítása