HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Tél

2008.01.09. 15:15 Morgó Medve

Hát megérkezett. Tavaly azt sem tudtuk mi az a hó, meg hideg, most meg itt a zimankó a nyakunkon. Majdnem szükségállapot volt mikor megérkezett. A MÁV bejelentette, hogy a vonatok szombati menetrend szerint közlekednek, nem sokat foglalkozott azzal, hogy már sokan úton vannak meg rég elvadultak a megreformált rádiótól, ő bejelentette aztán magára vessen aki nem hallotta. Voltak is ilyenek, ők aztán azon túl, hogy magukra vetettek elücsöröghettek az állomásokon. Igaz repült is a MÁV-Start vezérkara, mert nem egyszerűen MÁV nekünk már ez a mi kis vasútunk hanem MÁV-Start ami a személy közlekedési üzletág ha jól sejtem. Persze a menesztéseknek nem ez volt az egyetlen oka de ez is benne lehetett.

Aztán erre a hidegre jött egy kis ónos eső is, nem tudtuk másnap vajon megyünk-e dolgozni. Ilyenkor szokott az ember nagyokat esni, volt is rá példa tavaly kétszer is, aki már nem emlékszik nyugodtan frissítse fel emlékezetét és kattintson ide. Tegnap olvastam az Interneten, hogy az egyik levélíró nagymamája mondta, hogy most jött el a magára maradt fél pár zoknik ideje, húzzunk csak egyet-egyet a cipőnkre nem fog annyira csúszni. Jó ötletnek látszik a dolog, ilyen elesésre hajlamos emberek mint én biztos kevésbé csúsznának el. Amikor aztán tegnap kiléptem az épületből a havas-jeges járdára eszembe jutott ez a zokni dolog. Ránéztem a cipőimre és elképzeltem, hogy az egyiken mondjuk egy fekete, másikon meg egy szürke zoknival ballagok a buszmegálló felé. Majdnem elnevettem magam, ha elképzeltem mi minden juthatna eszébe a hallgatóimnak ha így meglátnának. Egy felemás pár zoknival a cipőmön a buszmegálló felé araszolva szép látványt nyújtottam volna.

Aztán itt van ez a trabi is a ház előtt. Mostanában úgy néz ki a munkába menet, hogy nekilátok kapirgálni a jeget a szélvédőről majd feladom és elmegyek az egyetemre busszal. Idáig igy volt ez hétfőn is, kedden is, meg ma is. Ezek a műanyag jégkaparók nem elég erősek ehhez, jégoldóm meg nincs, ahol lakom nem is árulnak, így ha marad a tartós hideg lehet, hogy csak tavasszal fogok tudni vele elindulni? Szép kilátások mondhatom. Jöhetne már a tavasz.:)

3 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr545181514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikfic 2008.01.10. 23:52:11

Jöhetne bizony, én is amondó vagyok. :)

vajgerpeti 2008.01.11. 18:23:03

Szia Öreg Morgó barátom! Gondolom napok óta nem alszol és várod hogy mit szólok majd Trabant fedőnevű géperejű járgányod ablakának tisztításához. Kegyelmi állapotban vagy még kaptál négy év laufot fenti fedőnevű járgányod további sikeres működtetéséhez. Utána többet kaszálhatsz vele, mint bármi mással, hiszen addigra ez a jószág már 32 éves lesz és mutogathatod az utcán, hogy még mindig működik:))))),mert Trabanton szállni élvezet, hátul meg kijön a pöffenet. Komolyra fordítva a szót: köszönöm NEKED hogy megemlékeztél több helyen Esztergomban Fazekas János barátunkkal töltött éveinkről , egyetemi évfolyamtársamról. Nehéz elhinni, hogy egy kiváló sportoló elment. Ilyenkor eszembe jut Faragó János évfolyamtársa, kedves barátom, alias Hapsikám, hogy Ő még a negyven évet sem élhette meg, de azt mondta mindig amikor találkoztunk nagy hátbaveregetéssel köszöntve -aminek kék foltok lettek a kimenetei a hátamon-hogy Ő ezalatt többet élt meg mint más egy sokkal hosszabb futam alatt.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.01.12. 17:00:31

Nem baj bikfic, nem sok van már hátra.:) Tegnap délben sikeresen lekapartam a jeget a trabi ablakairól, ma reggel már mentem is vele, úgyhogy látszik az alagút vége.:) Az én trabim ugyan még csak 17 éves, de még májusig fogom használni tehát a 4 év nekem is kell, bár azt hiszem junius 30-ig még érvényes a régi rendelet vagyis ez a további 4 év éngem nem érint már. Tudod én is szerettem ezt a a Vanekot. Igaz ember volt, nem volt nehéz dolgom mikor azon a csütörtökön leültem a gép elé. Egyébként nem volt nagyon hideg, sokan voltunk, az egyházi szertartásba jól illeszkedet a 4 beszéd a ravatalozóban és az egy a sírnál. Volt egy gyászszakestély is, 15 perc, aztán még kicsit együtt maradtunk pogácsa meg virsli mellett beszélgetni. Van 2 képem majd elküldöm Neked. Az a Faragó fiú tényleg hamar elment szegény, élsportoló volt, majd egyszer beszélünk róla.
süti beállítások módosítása