HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Szabadságon

2008.06.29. 21:52 Morgó Medve

Tegnap délután egy kellemes kerti partival számomra lezárult a év. 10 éve már, hogy az egyetem megrendezi ezt az évzáró kerti ünnepséget. Eddig minden alkalommal nagy várakozással tekintettem a dolgok elébe, idén volt először, hogy nem volt nagy kedvem elmenni. Valahogy jó volt itthon lustálkodni. Viszont ezzel szemben állt, hogy fel kell öltözni rendesen, el kell buszozni ebben a nagy melegben az egyetemre. Ha már ott van az ember már kibírható. Végül is nem rossz dolog egy pohár pezsgőt meginni üdvözlésként, aztán egy kis rablóhús és sült lazac, és mindez roston sütve, ezt követően egy kis vadpörkölt sztrapacskával, meg ha már ott van az ember nem teheti meg, hogy nem kóstolja meg a harcsapaprikást galuskával. És hát az a kacsacomb is magában árválkodott a meglehetősen nagy tálon, hát nyilván nem hagytam már ott világ csúfjára. És hát ahol ennyi finomságot megeszik az ember természetes, hogy egyengeti lefelé az útját ezzel-azzal. Én kezdtem sörrel aztán egy kevés bort is ittam. Hát mit mondjak? Ahhoz képest, hogy nem volt nagy kedvem, egész jól tudtam enni. Az a kis fagylalt amivel ezt a szolid étkezést zártam igazán kiváló desszertnek mutatkozott. Úgyhogy nem bántam meg, hogy lustaságomat leküzdve elmentem. Végül is nem lett volna elegáns dolog csak úgy távol maradni, hiszen ha az ember számára biztosítanak ilyen lehetőséget igazán illetlenség nem élni vele. Végül is nem terheltem túl a gyomrom, még a busz után is tudtam futni egy kicsit. Itt láthatók képek a délelőtti diplomaosztóról és a délutáni kerti partiról. A kis fényképező gép ikonokra kell klikkelni rögtön a cím után:

http://href.hu/x/677u

Holnaptól viszont kitör a szabadság. Sok mindent szeretnék megcsinálni amíg nem dolgozom. Mindenekelőtt rendet rakni körülöttem meg a számítógépeimen. Aztán sokat olvasni, esetleg írni is, ha máshová nem, akkor ide a Morgómedvébe. Summa summárum tervek vannak csak tudjam majd teljesíteni is. Ha meg Mályiba megyek nem fogok elfelejteni egy nagyobb tétel far-hátat venni. Gyanítom hű cimborám Morzsi ha másért nem, legalább enni átjár majd hozzánk.:)

2 komment

Címkék: Evés-ivás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr715181602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_14594 2008.06.30. 09:19:38

A href.hu oldalon tudsz linket rövidíteni.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.06.30. 10:19:54

Köszönöm a tanácsot, megcsináltam.:)
süti beállítások módosítása