HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Reklámújságok

2008.10.30. 14:00 Morgó Medve

Örömmel tájékoztatom olvasóimat, hogy az a kis műanyag reklámújság tartó ott a lépcsőházban megvan, senki nem lopta el, nem rúgta le, nem törte el. Ami azért végül is jó hír. Az már nem annyira, hogy megbomlott a reklámújság ellátottságom egyensúlya.

Eddig a dolog úgy működött, hogy kinyitottam a levelesládámat, nagy nehezen kibányásztam a tartalmát. Igaz néha morogtam a sok reklámújság miatt, de azért nem bántam, hogy kapom őket mert szeretek olcsóbban (akciósan) vásárolni. Most például akciós elektronikus konyhamérlegre vágyom, hogy felújíthassam "Egyszer hopp, máskor kopp" elnevezésű fogyókúrámat. Úgyhogy ha a kedves olvasó hall ilyesmiről kérem, hogy komment formájában hagyjon üzenetet számomra, mert egyre tarthatatlanabbnak érzem a helyzetet - már ami a kilóimat illeti. Ez esetben én ész nélkül rohanok majd a megjelölt kereskedelmi egységbe, hogy vegyek egy korszerű digitális mérleget. Félreértés ne essék, nem magamat akarom mérni ezen a konyhai mérlegen, hanem az elfogyasztott ínyencségeket, hogy egy ponton megállj-t parancsolhassak magamnak.

Na de térjünk vissza a reklámújságok eme újszerű terjesztéséhez. Persze nem minden reklámújságnak örültem. Volt illetve van olyan amit átnézés nélkül dobok ki. Aztán van amit kimondottan imádok. Ilyen a hülye azért nem vagyok üzletlánc reklámújságja. Szép nagy, a lehető legnagyobb a sok bedobott reklámújság között és ha kiborítom rá a Hörcsi akváriumának kissé elhasznált tartalmát pont jó ahhoz, hogy a padlóra ne menjen már ki. Persze előtte a Hörcsit kiveszem. :) Ezeket a reklámújságokat direkt külön szoktam tartani, szinte eldugom, nehogy kidobja valaki. Most viszont - amikor felborult a régi rend - kénytelen vagyok mindenféle méreten aluli újságokat használni erre a célra, mivel nem kapok abból a nagy méretűből. Hiába túrom fel a dobozt érte nap s mint nap, nincsen. Amik meg vannak természetesen közel sem olyan jók már. Papírjuk vékony és silány erre a célra, méretben is sokkal kisebbek, mindig leszóródik egy kevés használt forgács a padlóra is.

Vegyük górcső alá mi is történt. Egy cég elhelyezett egy dobozkát a lépcsőházban, hogy a reklámújságokat ne kelljen bedobálni a postaládákba. Erről van szó:

Először azt hittem, hogy ezt csak a cég saját újságjaira lehet majd használni, de aztán azt vettem észre, hogy minden reklámújság ide kerül. Elvileg mindenki jól jár. Azok is akik terítik, nem kell minden postafiókba betenni, kiteszik egyben és kész. Látszólag jól járnak a lakók is mert akinek kell vesz belőle akinek meg nem az nem vesz és kész. Ideális állapot, jaj de jó! A baj csak az, hogy valahogy mégsem működik úgy ahogy korábban. Vannak amiket azelőtt kaptam, most meg nem. Hogy hová lesznek nem tudom. Ezt a nagyméretűt kimondottan hiányolom. Mint írtam ideális volt a Hörcsi tisztán tartásához. Aztán valakik össze is keverik. Napokig ott vannak, nem tudja az ember eldönteni vitt-e már belőle vagy nem. Úgyhogy most úgy néz ki a dolog, hogy válogatok minden este, aztán fent derül ki, hogy túl vagyok-e már rajta vagy nem.

Persze én szolidáris vagyok azokkal az emberekkel akik egy kis jövedelemre tesznek szert azzal, hogy kihordják ezeket a reklámújságokat. Eddig is kedvesen köszöntem nekik, főleg asszonyok-lányok hozták, és tulajdonképpen hálás is voltam nekik, de ez az új rendszer nem az igazi. De nem érdekes, ez van, alkalmazkodom.:)

Más dolog, hogy mikor jönnek rá a hirdetők, hogy csökken a reklámújságjaik hatékonysága. De csitt, hátha olvassák a Morgómedvét.:)

9 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr985181661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_89040 2008.10.30. 16:04:28

Kedves Morgómedve,ez nálunk is pontosan így van,viszont szerintem lehet,hogy az adott cégnek nincs kihordója arra a területre,vagy olyan embert sikerült felvenniük erre a célra,aki fogja,s az első kukába dobja az újságokat,vagy tudomisén hogy szabadul meg tőlük.Gimnazista koromban én is hordtam ki újságot,hogy kapjak egy kis zsebpénzt érte,s mindig megvoltak a konkrét címek,ahová ki kellett vinnem,úgyhogy vagy a kihordó link vagy a cég már más címeket részesít előnyben.Szerintem:-)

Samu 2008.10.30. 21:18:52

Nálunk a kapun kívül van egy láda, abba rakják a reklámokat - elvileg. Mert oda is tesznek, de azért be is hoznak belőle, igaz, inkább csak a kisebb méretűeket, és azokat továbbra is a postaládákba dobják. Csak azt nem értjük, hogy a 28 lakás közül miért mindig a miénkbe csöngetnek föl, ha be akarnak jutni. A kapun lévő, kinti ládában egyébként mindig nagy a káosz. Van olyan is, hogy elmegyek vásárolni, dugig van a láda mindenféle újsággal, mire hazajövök az utca végében lévő üzletből, nincs semmi a ládában. Ezt sosem értem: ki viszi el az egsz stószt és mit csinál vele?

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.10.31. 07:03:05

Tudjátok eddig is hordták és bedobálták ezeket a postaládákba. Ezt a dobozkát az egyik reklám(újság) a TIPP ajándékozta nekünk, ők mondták így, ami azt sugallja, hogy ha a TIPP-esek nem rakták volna ki ma is bedobálnák a többiek a postaládákba. Így viszont csak beleteszik a dobozkába és kész. Nekem meg mindenféle kis ujságokba kell ürítgetnem a forgácsot mert valaki elviszi a Média Markt-ét, biztos neki is vannak kisállatai.:) Én meg a káoszt látom meg az összevisszaságot, meg nem igazodom ki. Egyébként, hogy ki viheti el az egészet mint Samu is írja? Szerintem vagy pénzt adnak érte a MÉH-ben, vagy valami idős ember aki szegény már nem teljesen normális. Vannak ilyenek akik mindent hazahordanak ami ingyen van. Azt szokták mondani, hogy a reklám költségek fele kidobott pénz. Csak azt nem tudja megmondani senki melyik fele. Hát most ennek egyrésze úgy nézik tetten érhető.:) Samu, hogy miért hozzátok csengetnek be? Jó kérdés. :) Talán "kézre" esik a nyomógombotok, vagy a nevetek szimpatikus, vagy mert mindig találnak otthon valakit.:)

bALEKINA 2008.10.31. 10:54:45

Én nagyon utálom ezeket a reklám újságokat, főleg, amelyik fényes és színes, mert azzal még begyújtani se lehet a kandallóba. ;) Mi kiírtuk, hogy nem kérünk reklámot, de mégis dobálják a postaládánkba.

Ismeretlen_39292 2008.10.31. 19:23:10

Szerintem, hamarosan csökkenni fog a számuk, őrült káosz van, én el nem hiszem, hogy egy dolgozó embernek van ideje átbiflázni őket! Mióta a gazdasági válság a porondon van lényegesen kevesebb, ebben a hónapban nem volt Obis sem, de a hülye nem vagyok újságját sem láttam. Pedig karácsony közeleg! Ilyenkor szoktak felerősíteni. Nálunk is van egy lépcsőház, akik kitettek egy dobozt, hogy abba kerüljön a hírlap, én úgy veszem észre, hogy a kihordófiú ott szabadul meg a fölösleges terheitől, mert van ott 9 lakóház a hengerben meg 99 újság. Nemrég kérdeztem egy ismerősöm, aki Hollandiában él, hogy feléjük hogy is van ez? Azt mondta, hogy a ládák 90%-ára rá van írva, hogy nem kérik és ezt be is tartják, ott kint.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.11.01. 06:47:33

Szerintem azért dobálják mert sietnek és nem tudnak egyedi igényekkel foglalkozni.:) Ezek szerint még messze vagyunk Hollandiától.:) Egyébként én azért szeretem ezeket átfutni, hogy tudjam mindek mi az ára. Múltkor a Cora-ban láttam 1100 forintért hurka kilóját, ugyanez a mi húsboltunkban 600 Ft körül van. Tehát szeretem tudni, hogy minek mi az ára. Meg néha beindulok az akciós cuccokért is, de ilyenkor igyekszem magam megtartóztatni eggyéb áruk vonatkozásában. Tehát nem csinálok nagybevásárlást csakazért is.:) Mert tudom ezt szeretnék.:) Akkor ezek szerint máshol is morognak a hörcsögtartók a MM reklámujság miatt. :) Én azt hittem nálunk elviszi valaki egy tételben az egészet.:)

Ismeretlen_56441 2008.11.01. 07:13:54

Biztos, hogy sietnek, mert, ha nem teszik, minimálbér alatti órabérrel kell számolniuk, azért ezt is meg lehet csinálni rendesen és gyorsan. Egyébként az MM újságot én is szeretem, én zöldséget pucolok rajt, jól betakarja az asztalt. :-)) Igaz, meg még egyet sem néztem. :-)) Lehet, hogy csak csökkentették, eztán nem két hetente jön, hanem havonta. :-))

ferko 2008.11.01. 07:26:18

Akkor itt az ideje lerugnod azt a dobozkat...

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu/ 2008.11.02. 08:54:40

Persze, tudom, hogy ki vannak zsákmányolva. Ezért írtam, hogy kedvesen szoktam nekik köszönni, meg kicsit hálás is vagyok nekik, legalább ennyi legyen még a bagó mellé amit kapnak de csinálják mert rá vannak szorulva. Te, figyelj! Lehet, hogy ezek a Média Marktosok megtudták, hogy Te zöldséget pucolsz rajta én meg a hörcsögöt tartom tisztán? :))) Hát ciki, most miattunk nem kapja más se.:((
süti beállítások módosítása