HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Nyár

2010.06.11. 06:47 Morgó Medve

Mit mondjak? Jól bedurrantottak. Tegnap délelőtt még ZH-t írattam, aztán még elvégeztem gyorsan egy-két dolgot és már mentem is az állomásra. Fel kellett ugranom Pestre. Néhány dolgot kellett lehoznom a hétfő délutáni ülésünkre, más nem volt, mentem én.

Érdekes, hogy az IC-re nem kellett helyjegyet venni sem oda- sem visszafelé. Gondolom az árvízre való tekintettel. Úgy gondoltam ennek ára lesz, nyilván nem két- hanem  három órába is telik míg felérek. Hát nem. A vonat egy percet sem késett sem oda- sem visszafelé. Azért nem volt hiba nélküli ez az utazás. Hazafelé már 20 perccel az indulás előtt a vonatban ültem, nagyon meleg volt, de tűrtünk mert abban bíztunk, hogy majd ha elindulunk beindul a légkondicionálás. Hát nem indult be. Egy negyedórás - indulás utáni - dunsztolódás után rászántam magam, hogy keresek helyet egy másik kocsiban, de megjött a kalauz és kinyitott két picinyke ablakot a közelben. Na ezzel már el voltam.

Azért érdekes népek vagyunk mi. Csinálunk európai színvonalú kocsikat de a karbantartásra már nem jut sem idő sem energia. Sem pénz. És ezt télen nyáron tapasztalja az ember. Télen fűtetlen vagonok vannak besorolva a szerelvénybe nyáron meg olyanok amelyekben nem megy a hűtés, ablakot viszont nem lehet kinyitni, mert hiszen ez egy légkondicionált kocsi. Na vannak még hibák. Valahol Füzesabony környékén már nagyon szomjas voltam, eszembe jutott, hogy már feltalálták a büfé kocsit, elmentem vettem egy félliteres ásványvizet. Hát mintha a fogamat húzták volna mikor kifizettem. Vagy 320 Ft vagy 360 Ft volt, már nem is emlékszem. Régen esett már jól ennyire hideg ásványvíz az viszont igaz.

Hát igen, megjött. Mármint a nyár. Kicsit késett, tavaly már jó néhány éjszakán túl voltam Mályiban mire megérkezett a június. Idén még csak füvet nyírni voltam kint. Mostantól viszont ha jó idő lesz nem maradok a városban. Ennek megfelelően kissé bizonytalanná vált a Morgómedvében való jelentkezésem is. Számítógépet nem tervezek kivinni, tavaly sem vittem és jó volt. Nagyokat olvastam, zenét hallgattam. Na meg persze a madarakat. Meg Morzisékat amint éjjel kettőkor valami érdekes megugatni valót találtak és ez alkalmanként fél órát is eltartott. Szóval jó időben könnyen előfordulhat, hogy hétvégén nem fogok tudni írni, de azért ha gép közelben leszek igyekezni fogok. Most pedig egy pár napra elköszönök, hallom hőségriadó is van, biztos jó idő lesz Mályiban. Végre. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr335181934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása