HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Újratelepítés

2010.07.30. 19:35 Morgó Medve

Egy hete újra van telepítve a gépemen az operációs rendszer. Ez tulajdonképpen csak azért jelenthet hírt mert bár közel 3 évtizede használok személyi számítógépet - a kezdeti windows verziókat kivéve - mindig más installálta fel a szükséges programokat. Mindig volt a környezetemben valaki aki megcsinálta. És mivel szerette csinálni nem is nagyon avatott be a dolgokba. Ez aztán annyira elkényelmesített, hogy már oda sem ültem, hanem csak odaadtam a gépet 1-2 órára. Az utóbbi években már egyik tanszéki munkatársam segített ha szükség volt rá. Néhány hónapja azonban ő is elment máshová dolgozni, így aztán hozzá már nem fordulhattam. Eleinte nem volt sürgős a dolog, sokat voltam Mályiban, amikor meg bejöttem csökkentett módban meg tudtam csinálni ami fontos volt. Aztán  az elmúlt hétvégén csak elszántam magam a dologra és nekiálltam. Lényegesen egyszerűbben ment mint amire számítottam. Hétfő délre működött is rendesen. Igaz ehhez szükségem volt külső segítségére is, mert az alaplap ismeretlen típusú volt, de aztán ez is megoldódott.

Sajnos a régi programokat is újra kell illetve kellett telepíteni. Hétfő óta szép komótosan építgetem fel újra a régi rendszeremet. Eleinte csak azokkal a programokkal foglalkoztam amelyek ahhoz kellettek, hogy használni tudjam a gépet, most már sor kerül egyéb programokra is.  Van amit nem teszek vissza, de azért a korábbi programok nagy része visszakerül. Most már nagyjából meg vagyok vele. Legközelebb viszont bátrabban nyúlok hozzá. Most, hogy egyszer végigcsináltam látom, hogy nem egy nagy durranás. Öröm látni, hogy a bekapcsolás után 3-4 perccel már használható, nem kell 10-12 percet várni amíg el tudom indítani a böngészőt. Úgy látom érdemes volt. És persze jó dolog tudni, hogy most már bármikor egyedül is megcsinálhatom. Igaz ehhez szükségem volt az egykori és jelenlegi hallgatóim segítségére is.:)

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr45181953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása