HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Horrorfilmek

2011.03.18. 14:41 Morgó Medve

Időnként rámjön és akkor horrorfilmet szeretnék nézni. Így voltam ezzel a közelmúltban is. Talán 2 hete is van már, hogy amikor átnéztem az egész heti TV műsort kiválasztottam a "Halálnak halála" c. angol-francia filmet. Az ismertetés alapján izgalmas, jó filmnek nézett ki. A vetítés idején nem értem rá, így videóra vettem, aztán egy alkalmas este felkészültem mindenféle borzalmakra és elindítottam a lejátszót. A film pergett, én meg csak néztem és az istennek sem éreztem semmiféle borzongást és izgalmat. Nyilván bennem van a hiba. Sőt kicsit zavart az is, hogy olyan meseszerű az egész. Én nem nagyon hiszek sem a szellemekben sem egyéb, a valóságot teljesen mellőző dologban, így aztán egy idő után kikapcsoltam azzal, hogy ez bizony nem jött be.

Legközelebb ezen a héten próbálkoztam, mégpedig kedden este. A "Holló" című amerikai filmet kezdtem nézni, szintén a műsorújságban olvasott ajánló kapcsán. Ezt még hamarabb kellett kikapcsolnom mint a másikat. Az még rendben volt, hogy megnyílt egy sír és kijött egy elég megviselt hulla, de aztán valahogy unalmasnak tűnt az egész. Sajnálattal állapítottam meg, hogy ez sem jött be. Most egy darabig nem fogok próbálkozni. Aztán majd telnek múlnak az évek és egyszer megint vágyom majd valami jobbfajta horrorfilmre és megint futok majd egy-két kört. Attól tartok majd akkor is hiába.

Azért elméláztam rajta, hogy vajon miért nem tudom én élvezni ezeket a horrorfilmeket? Nyilván bennem van a hiba. Mert azért ismerek embereket akik szeretnek ilyesmiket nézni. Én viszont valóban nem szeretem a meseszerű dolgokat (kivéve a mesében) ezért nem kedvelhetem ezeket a filmeket. Pedig láttam már olyan filmeket amelyek nem biztos, hogy horror filmek, de nagyon közel állnak ahhoz. Ezeket tényleg élveztem. Igaz, nem volt benne semmi meseszerű. Első helyen említem Hitchcock kiváló filmjeit a "Psycho"-t  vagy a "Madarak"-at.

Aztán láttam egy igazi zombifilmet, a címére sajnos már nem emlékszem. Nagyjából arról szól, hogy egy temetőben a halottak kijönnek a sírokból és zombiként megölnek mindenkit aki a közelükbe megy. Nem kellett elmenniük sem a temetőtől, helyükbe mentek az emberek, beleértve az elpusztításukra érkezőket is. Ebben szerintem az volt a művészet, hogy bár a történet hihetetlen volt  mégis végigizgultam a filmet miközben drukkoltam az embereknek hogy ne fussanak a zombik karjaiba. Most előkerestem a kazettát de sajnos hiányzik a film címe.

Utoljára említem a - szerintem szintén horror kategóriába tartozó - "Sikoly" című amerikai filmet. Ebben sincs semmi meseszerű, semmi realitást mellőző megoldás mégis végig izgalomban tartja az embert miközben vér is folyik rendesen. Aztán ennek volt második része is, meg talán harmadik is de egyik sem volt olyan jó mint az első. Mindenesetre én egy darabig nem nagyon fogok próbálkozni, kivéve ha mondjuk a Morgómedve olvasói ajánlanak valami tényleg jó horrorfilmet.:)

4 komment

Címkék: Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr675182053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sheila · http://sheilagre.blogspot.com 2011.03.18. 20:46:16

nos, átérzem:) úgyhogy javaslom a 28 nappal később, és a 28 héttel később című filmeket. remekbeszabottak.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2011.03.20. 11:18:35

Köszönöm szépen, meg fogom nézni.:)

Tolnai János 2011.03.22. 14:52:59

Kedves Mitya ! Amit ajánlani akarok az ugyan nem horror,de számomra nagyon érdekes. A címe rejtélyes igazságok.Ez egy sok-sok epizódos kanadai sorozat.Már ment több adón is. Most éppen a LifeNetworkon megy.A lényege. kb.50 perc alatt 5 rövid kis történetet láthatunk,amelyekről az epizód végén kiderül,hogy tényleg megtörténtek,vagy csak írói kitaláció az egész. Hát én nem nagyon szoktam eltalálni... Döme

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2011.03.24. 06:38:56

Kedves Döme, köszönöm szépen a tippet, be fogok nézni a LifeNetwork-re.
süti beállítások módosítása