HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Nem fog hiányozni

2011.06.12. 16:27 Morgó Medve

Szép csendben, minden feltűnés nélkül megszűnt egy TV műsor. Több mint egy éve jelentkezett péntek esténként Szilágyi Tibor szerkesztésében az "Üdítő" című műsor. Aztán a pénteki műsort rendre megismételték a következő hét csütörtökén. Tulajdonképpen az volt a gyanús, hogy csütörtök reggel hiába kapcsoltam az m1-re nem volt sehol. Megnéztem a műsorújságot, nem szerepelt benne. Hasonlóképpen nem találtam a péntek esti kínálatban sem. Ezek szerint vége, megszűnt - gondoltam.

Most mikor leültem írni biztos ami biztos alapon megnéztem a jövő heti műsort is, abban sem szerepelt. Ezek után tényleg olybá vehetjük, hogy kiszenvedett ez a sorozat is, amiről mellesleg nem először írok. Nem lett volna rossz ez, ha közben valami miatt nem megy el a szerkesztők kedve az egésztől. Innentől fogva ahelyett, hogy feltúrták volna az archívumokat újabb és újabb jelenetek végett egyre gyakrabban folyamodtak ismétlésekhez. Ilyenkor aztán alkalmunk nyílott megnézni ugyanazokat a kabaré tréfákat amiket néhány héttel korábban már láthattunk. Vagyis birkának néztek bennünket, akiknek mindegy mi megy a képernyőn csak menjen valami. Ilyentájt kezdtem elmaradozni. Aztán most a vége felé mintha kedvező változások lettek volna, újabb - még nem látott - vicces jeleneteket láthattunk. Érdeklődésem ismét a tetőfokára hágott. Ezért is kerestem annyira csütörtök reggel a műsort, mert előző pénteken nem tudtam megnézni. De úgy látom az illetékesek végképp bedobták a törülközőt.  Végül is nem kár érte, azonban egy dolgot sajnálok: Kabos Lászlóval nem láthattunk semmit. Illetve láthattunk volna ha fennmaradunk éjjel fél 2-ig. Ugyanis aznap valami fontosabb műsor tolakodott az "Üdítő" helyére, így az átkerült az éjjeli sávba. Ahol viszont már  a kutya sem nézte. Hát ez van. Volt "Üdítő", nincs "Üdítő". Béke poraira!

Szólj hozzá!

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr705182093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása