HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Cora

2012.04.10. 14:48 Morgó Medve

A rendszeres Morgómedve olvasó joggal gondolhatja, hogy ez valami új dolog lehet, hogy időnként nyakamba veszem a várost és meglátogatok egy-egy hipermarketet. Pedig erről szó sincs. Egyszerűen arról van szó, hogy a múlt hét szerdáján igencsak igyekeztem egy előadásra, amikor a pulóverem beleakadt egy fémlemezből készült nyílba, ami egy nagyjából egy méter magas rúdon helyezkedett el, és azt volt hivatott mutatni, hogy valahol a közelben gázvezeték van. Igazából meg sem néztem mi a csodát mutat, csak kiszabadítottam gyorsan magam és rohantam tovább mert késében voltam. Közben azért sajnáltam a pulóvert is mert igen csak kedvencem ez a pulóver. Mikor aztán elfoglaltam a helyemet a csurig telt előadóban, ezúttal a hallgatóság soraiban, akkor vettem alaposabban szemügyre a dolgot. Hát bizony csúnyán elszakadt. A szakadás egy L betűt mintázott, összesen vagy 4 cm hosszban. Azért nagyon nem dőltem a kardomba, hiszen arra gondoltam van nekem egy helyem ahol ezt szépen meg fogják majd varrni.

Aztán eltelt majdnem egy hét, és ma reggel úgy döntöttem eljött az idő és elviszem megvarratni.  Sajnos a benzinárak nem sokat csökkentek a múltkori - Auchanba tett - kirándulásom óta, így aztán ismét az ingyenes buszjárat mellett döntöttem. Felszállok a ház előtt, leszállok a Coránál, az arabokra meg rohadjon rájuk az olajuk - már bocsánat! Rajtam nem fognak meggazdagodni. Az elhatározást tett követte. Gyorsan összekaptam magam és már indultam is. Ha meg már a Cora-ba mentem, úgy gondoltam az ebédem is megoldódik, mert veszek egy grill csirkét, felét megeszem ebédre, felét vacsorára és ez is megvan. Ráadásul fogyókúrás is mert nem eszem hozzá kenyeret.

Így aztán már határozottan jó ötletnek tűnt ez a kis kiruccanás ezzel az ingyenes busszal. Az ötletet követte a megvalósítás, már mentem is a buszmegállóba. A 20 perces utazás alatt jó volt az ablakon keresztül nézelődni, aztán jó volt megérkezni is. Legelőször a ruhajavítóval kezdtem, nagyon méltányos árat említett az illető hölgy, annál többért is otthagytam volna. Ezt követően az utam a grillcsirkés részhez vezetett. Rossz jelként értékeltem, hogy egyetlen grillcsirkét sem láttam sehol, az meg még rosszabb jel volt, hogy a pénztárosnő azt mondta, hogy ő ma még nem blokkolt grillcsirkét. Ezek után benéztem magába az üzletbe is, ha már ott voltam, talán abban is bízva, hogy mire kijövök lesz már grillcsirke is. Sajnos azonban nem volt.  Így aztán mit volt mit tenni hazabuszoztam és kivettem a mélyhűtőből egy kis pörköltet és összeütöttem magamnak hozzá egy kis szarvacskát és megebédeltem.  Végül is ez sem rossz eledel, csak éppen nem nagyon illik a diétámhoz. Mindegy, majd este jóváteszem, eszem majd egy kefirt egy darabka HamLet-tel. Értékelve a mai kirándulásomat határozottan hasznosnak ítélem. A pulóver miatt úgyis menni kellett, azt meg nem tudhattam, hogy hétfőn nem lesz grillcsirke. Viszont buszoztam egyet, meg kimozdultam. És spóroltam egy kis benzinpénzt is. Ez is valami.

7 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr705182210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajgerpeti 2012.04.10. 18:14:31

Hát ez pech. Sajnos van egy másik szomorú hírem is. Mivel nekem a Cora most már kiesik a látókörömből, én a Szentpéteri kapui Tesco- ba járok. A hosszú hétvégét itthon töltöttem, ma jutottam olyan állapotba, hogy ki mertem mozdulni a lakásból. Ott ért a meglepetés, hogy az orosz különlegességek boltját bezárták, nagy fóliákkal befedték a boltot, hogy az üzlethelyiség kiadó.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.04.10. 20:01:13

Néhány hete hallottam, hogy át fognak költözni az Auchanba. Jó lenne, bár én a fogyókúrámra való tekintettel csak egyszer voltam náluk. Ha végleg bezárnak abban én is hibás vagyok egy kicsit, mint Pelikán a dunai árvízben. :) De hát elég zsírosak azok a halak amiket szeretek, nem sokat ehetek belőlük. Annyiért meg nem érdemes elmennem. :(

stali 2012.04.14. 08:37:08

Névnapi fogyókúrás javaslatom: igyál egy sört!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.04.14. 14:46:18

Köszönöm szépen, inkább egy kis bort. Tudod, a fogyókúra...:)

Klári 2012.04.17. 11:31:46

Tegnap- úszás után - elkeveredtem a piacra.Kerestem 1 boltot...de a zuhé eltérített eme szándékomtól. VISZONT!!! A csarnok oldalában láttam 1 boltot, ahol orosz fűszereket s talán kaját is árul?? Futás közben pislantottam rá... ezért eme fél információ!!!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.04.20. 21:05:51

Én ma voltam a piacon, kerestem a boltot de biztos rossz helyen. Majd pontosítunk levélben.:)

Ismeretlen_26298 2012.04.20. 21:10:41

Megvan, a Búza téren vannak a csarnokban: http://www.arbat.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=71&Itemid=81&lang=hu A napokban be is nézek.
süti beállítások módosítása