HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Mégsem lesz számítógép Mályiban

2012.07.13. 12:32 Morgó Medve

A nyár elején azt írtam, hogy veszek valami lerobbant öreg számítógépet Mályiba és tényleg csak a legminimálisabb időt töltöm Miskolcon. Csak addig terveztem maradni amíg az ott megírt dolgaimat felpakolom az Internetre. Eredetileg jó ötletnek tűnt, meg is hirdettem, hogy használt számítógépet vennék, aztán addig húzódott a dolog amíg rájöttem nem is igazán kell nekem oda ilyesmi. Jól megvagyok én a könyvekkel, a folyóiratokkal, aztán ha leszáll az este a videokazettáimmal. Egy dolog miatt jó lett volna. Akkor ugyanis sok és kiérlelt írással jelentkezhetnék itt a Morgómedvében, mert akkor ha eszembe jutna valami rögtön leülhetnék és kiírhatnám magamból. Így viszont mire gép közelébe jutok már vagy nem emlékszem rá vagy már hiányoznak azok a gondolatok amelyek írásra inspiráltak. Summa summarum, ha szabad szerénytelennek lennem, ennek a döntésnek egyedüli vesztesei a Morgómedve szeretve tisztelt olvasói. Ezért hát az ő elnézésüket kérem, előbb utóbb majd csak elromlik az idő és bepótolom. És persze néhány barátom akik egy kicsit ritkábban kapnak tőlem levelet de ők is megértik.

Ha már az elnézéskérésnél tartunk megkövetem olvasóimat azért is mert elírtam a keddi film kezdési időpontját. Valahogy az volt bennem, hogy ha előző héten 20 óra volt akkor most is annyi lesz.  Mint ahogy a következő kedden sem 20 órakor kezdik majd a "Tűz van, babám! című igazán jó filmszatírát sem. Nincs nálam a műsorújság de valamikor 9 óra után fog kezdődni. Talán fogok tudni írni róla a hétvégén. De már most a nagyérdemű figyelmébe ajánlom. Nálam benne van az első 20-ban, ha a világ filmtermését számítom. Egyszer amikor filmvetítéseket tartottam a bányász kollégiumban, ez volt a második (egyben utolsó) film amit elvittem nekik. De erről majd máskor, egyelőre ismét elköszönök. Kismorzsiék már bizonyára igen csak tekintgethetnek a telek felé, hol maradok már?

 

2 komment

Címkék: Filmek Mályi

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr435182246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajgerpeti 2012.07.16. 17:06:52

Egyszerű lehetett volna, ha a tanszéki gépedet viszed haza. Gondolom az sem egy mai gyerek, és ezek a gépek 33%-s kulccsal amortizálódnak. Le kellett volna selejtezni és kérni a megvásárláshoz valamelyik nagy embertől a vételár megállapítását. Bár én egy ilyen akcióval meg lettem szívatva. 30 éves 0-ra leírt ultrahangos falvastagságmérőt akartam megvenni 2000 forintért, de valamelyik nagyon okos 5000 állapított meg. Arra hivatkozott hogy nem régen egy 50 éves ócska esztergapadot aranyárban tudtak eladni (25000 forint).

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.07.17. 19:59:50

Hát kedves cimborám ehhez volt a legkevesebb kedvem megmondom Neked őszintén. Valóban egy öreg jószág, most már talán 10 éves is van, de lehet, hogy valaki úgy élné meg a dolgot, ahogy én nem szeretném, így aztán eszembe sem jutott.
süti beállítások módosítása