HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Facebook probléma, amely magától megoldódik

2013.02.24. 18:37 Morgó Medve

Olyan 10 napja kezdődött, hogy a megszokott böngészőmmel nem tudtam elérni a Facebook-ot. A megszokott böngésző nálam a Firefox. Hiába írtam be, hogy http://www.facebook.com nem történt semmi. Átballagtam a szomszéd szobába, a feleségem gépén megnéztem, ott bejött. Aztán megpróbáltam egy másik böngészővel a Google Crome-al, ezzel működött, így innentől kezdve ezt használtam a Facebook-hoz. Nem nagy örömmel, mert lassú is volt, az idővonal is az újabb fajta már, amit nem szeretek. Nyűgös voltam mindig amikor be kellett mennem a FB-ra. Közben azért körülnéztem az Interenten is és azt olvastam, hogy ez másokkal is előfordult, nem kell semmit csinálni, csak várni és majd magától megjavul. Így is történt. Néhány napja megint elérem az én Tüzesrókámmal a FB-ot, mintha mi sem történt volna. Éljen! Tehát ha másoknál is előfordulna nyugi! Csak ki kell várni és megjavul magától.

Szólj hozzá!

Címkék: Közösségi oldalak

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr95182340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása