HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Cipekedés, némi rossz szájízzel

2013.07.10. 19:46 Morgó Medve

Kint állok az erkélyen, kivételesen nem olvasok, hanem nézelődöm. Egyszer csak gépkocsi érkezik. Fiatalok szállnak ki, olyan 23-24 évesek lehetnek. A férfi nyitja a csomagtartót, pakolja ki az ásványvizeket. Az asszonyka telefonál. Oldalán egy tarisznyaféle, elég kicsi, inkább jelképes. Mint amilyent a ballagók viselnek ballagáskor. Kezében van még valami, terjedelmét tekintve 2-3 füzetnyi lehet. Úgy nézem fiatal házasok, de legalábbis együtt élhetnek.

Nézem az ásványvizeket, háromszor hat darab másfél literes palack. Van ennek a hatos csomagnak neve is, talán zsugornak hívják a tálca és rekesz mintájára, de ki nem állhatom ezt az elnevezést, így inkább maradjunk annál hogy 6 palack fóliával összefogva, a tetején kis szalaggal ellátva, hogy könnyebb legyen cipelni. Nézem és magamban már el is osztottam a cipelni valókat: kettőt visz a fiatalember, mindkét kezében egyet-egyet, egyet meg elbír az ifjú hölgy is. Mikor ez utóbbi lehajol, elmosolyodom hogy igazam lett, örül a lelkem, így van ez rendjén. Aztán az asszonyka felemelkedik, de a kezében nincsen ásványvíz.  Ezek szerint nem azért hajolt le hogy felvegyen egy adagot. A fiatalember viszont megragad egyik kezével két csomagnyi ásványvizet, a harmadikat a másik kezébe fogva sietősen megindul. Mögötte párja halad, változatlanul telefonálva. Istenem de szép lett volna ha ő is felvesz egyet a három közül. De nem, a fiú cipekedik egyedül, egyik kezében 18 kilónyi ásványvízzel, a másikban csak 9-el. A lány észre sem veszi, csak megy telefonálva utána. Én meg egy kicsit szomorú vagyok, mert már látom a konfliktusokat, amelyeket most még elnyom a szerelem. De ne legyen igazam.   

9 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr575399483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A.N.R. 2013.07.10. 21:18:58

Nekem sokkal rosszabb lett volna a szájízem, ha az asszonyka cipeli fel az ásványvizet...

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2013.07.12. 08:55:14

Hát izé... nekem az a véleményem, hogy egy hatflakonos kartont cipelni sok ám egy nőnek, még ha fiatal is.

Morgó Medve 2013.07.12. 09:45:26

A.N.R.: Akkor nekem is, de én nem ezt írtam.
exbikfic: Biztos nem könnyű, de azért szerintem egy nő is el tudja vinni. Valószínűleg méltányolta volna a fiatalember is ezt az önfeláldozást. A kapcsolatnak biztos jót tett volna.

A.N.R. 2013.07.14. 19:12:15

Tudod, érdekes ez a dolog, mert fogalmunk sincs, miért nem cipelt a nő. Lehet, hogy néhány hetes terhes és nem emelhet? Vagy ezer más oka is lehetett erre, ami nem látszik kívülről.
Egyébként rendszeresen szoktam egyszerre két hatos zsugort cipelni, vagy 12 liternyi tejet kartonban, annyira nem veszélyesen nehéz.

Morgó Medve 2013.07.17. 12:52:50

Persze lehet itt keresni az egyéb okokat, de szerintem egyszerűen arról van szó csupán, hogy az asszonyka kicsit el van kényeztetve. Kicsit önző, kicsit lustácska, nem is igazán szereti a párját. A párja meg egyelőre kíméli mert szereti, meg bízik benne, hogy előbb-utóbb viszonzásra talál. Aztán amikor ez nem következik be, a gondok meg nőnek majd, a szerelem meg csökken kiborul a bili. Ne legyen igazam!

fiók(a) 2013.07.18. 07:27:34

Kedves Morgó,
ne haragudj, de muszáj az előttem lévő hölgyekhez csatlakoznom. Bizonyára ismered ezt a mondást, hogy a látszat sokszor csal. Nem ismerjük a hátteret, a körülményeket, így a gyors ítélkezéssel csak melléfoghatunk.
További sok sikert és vitaindító témákat kívánok írásaidhoz.

Morgó Medve 2013.07.20. 11:06:52

Kedves fiók(a)! Először is örülök, hogy írtál, úgy emlékszem először. Bízom benne, hogy máskor is hozzá fogsz szólni. Nincs semmi baj, hogy a hölgyekhez csatlakoztál és nem hozzám, itt tulajdonképpen mindkét verziónak megvan a valószínűsége, ráadásul nagyjából ugyanolyan arányban. Bár nekem egy kicsit több információm van az egészről mert én l á t t a m is az egészet míg Ti az én elbeszélésemből voltatok kénytelenek megítélni a szituációt. Azért bízom benne, hogy észrevettétek, én kétszer is kifejeztem abbéli óhajomat, hogy ne legyen igazam. Mert én alapból azt szeretném ha a fiatalok boldogok lennének évtizedek múlva is egymással, de amit láttam az nem erre utalt. De ne legyen igazam! :)

lordjim 2014.01.24. 22:15:26

Tökéletes helyzetleírás,a hivatásos ellenkezőkkel meg nem kell törődni.

Morgó Medve 2014.01.25. 09:10:22

Mint írtam nekem helyzeti előnyöm volt mert én láttam is az esetet. Valóban igyekeztem jól visszaadni a szituációt.
süti beállítások módosítása