HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Meleg és egyebek

2013.07.30. 14:12 Morgó Medve

Nem panaszkodhatunk a melegre, megvan rendesen. Én Mályiban vészeltem át a tegnapi és tegnapelőtti forróságot, de azért ott sem volt könnyű. Délután még mindig a házban a könnyebb, 32 fok van akkor amikor kint 37. Szellő egy szál sem, csak piheg az ember.

Idáig még tudtam 3 televíziós csatornát fogni, de ennek lassan vége. Megvehetném azt a bűvös dobozt amit Rózsa Gyuri hetek óta próbál rámtukmálni, de úgy döntöttem a két kereskedelmi televízió meg az egyik közszolgálati csatorna nem ér meg nem nekem annyit, hogy megvegyem. Eddig is csak a híradókat néztem, leginkább felvételről. Ez azt jelenti, hogy felvettem a TV2 és az m1 híradóit, aztán amikor már a sötétség miatt nem tudtam kint olvasni akkor az esti tetyegetés-vetyegetés közben megnéztem az egyik felét, reggel meg a másikat. Sajnos a rádióban sem nagyon van mit hallgatni, így aztán csendben olvasgatok, meg mikor már sötét van filmeket nézek videóról.

Illetve majdnem csendben, mert a szemközti telket és házat nem sikerült eladni, így aztán a tulajdonosok még idén is eljöttek nyaralni, ezúttal két részletben. Először a fiatalok az unokákkal, utána meg az "öregek", akik azért nem túl öregek, olyan 55 év körül lehetnek. A férj magyar, valamikor régen kiment az NDK-ba dolgozni, ott megnősült, kint élnek, nyaranta járnak haza egy, maximum két hétre. De inkább egyre. Gondolom dolgozni kell menni. Én azért sokszor belegondoltam megéri-e azért itt tartani egy hétvégi házat, hogy évente itt nyaraljanak egy vagy két hetet. Nyilván egy idő után ők is rájöhettek, hogy nem, mert már tavaly ősz óta kint van a tábla, hogy eladó. Mint ahogy a mellette lévő telek kerítésén is. Úgy gondolom kinn is lesz még egy darabig. Szép kis ház, minden ablaka és ajtaja ráccsal van ellátva, egy nagyobb betörés után ölt bele egy csomó pénzt, de úgy látom nem lesz könnyű eladni.

Kutyák nincsenek mostanában, a gazda nagyon vigyáz rájuk. Nem nagyon látom őket, mostanában kerülő úton közelítem meg a házat, hogy ne lássák azt, hogy úgy megyek el a ház előtt, hogy rájuk sem hederítek. Egyszer-egyszer ha eltévesztem az utat messziről megismerik az autót. Most bejöttem Miskolcra, lehűlést mondtak, de ha megint jön a jó idő kimegyek. Kint leszek szombatig, szombat este ugyanis szakestélyre vagyok hivatalos. 25 éve végzettek tartják Miskolcon a találkozójukat. Nevezetes évfolyam, az a bizonyos rendőrgulyásos, de ezt nem szabad elmesélni, jó sok időre lett titkosítva. De talán egyszer mégiscsak elmesélem. Úgysem fogom tudni megállni.   

Szólj hozzá!

Címkék: Mályi

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr315433974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása