HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Éppen csak beugrottam...

2013.08.04. 09:40 Morgó Medve

Tegnap délután hazajöttem, mint írtam szakestélyre. A 25 éve végzettek találkoztak Miskolcon, ők csináltak egy szakestélyt. Jó meleg volt, de le lehetett venni a zakót, így ki lehetett bírni. Én is csak beugrottam, mint a Legkisebb Morzsi tegnap. Most már nagyon vigyázhatnak rá, mert bár napok óta kint voltam Mályiban csak az indulás előtt jelent meg, teljes meglepetést okozva. Szerencsére az akciós pulykapárizsim még megvolt a hűtőben, abból bevágott egy félkilónyit, ivott egy keveset, aztán el is ment. Néhány perc múlva körülnéztem, kint mászkált az út szélén, aztán egy jó óra múlva mikor indultam haza már nem láttam sehol. Jobb is mert nehezen hagytam voltam ott. Ma megint nagyon meleg van, megyek kifelé ismét. Szerdán kezdődik a Balekhét, oda vagyok hivatalos, akkor bejövök. Jönnek az újonnan felvett fiatalok. A felsőbb évesek fogadják őket, mint minden évben. Jó meleg napok elé nézünk, bízom benne, hogy olvasóim elviselhető körülmények között néznek a kánikula elébe. 

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr705444353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása