HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Festékfolt a pulóveremen

2013.12.14. 14:15 Morgó Medve

Most már tényleg le kell fogynom, legalábbis a meglévő következő pulóver méretemig. Tudniillik az van, hogy pulóverileg nagyon rosszul állok. Nagyjából 4 éve kaptam egyet ajándékba, el is bántam vele néhány héten belül, ugyanis órán azt a filctollat amivel a műanyag táblára írtam végighúztam a hasamon.

Szép világos színű pulóver volt, ragyogóan mutatott rajta a kék szín. Már bánom, hogy akkor nem rajzoltam rá valamit, ma semmi bajom nem lenne, legfeljebb az ábrát csodálnák meg az emberek. Én viszont itthon elkezdtem kivenni a tintafoltot, ami ki is jött, viszont maradt utána egy szép kis udvar, ahol a pulóver színe kissé megfakult. Futottam néhány kört a gyorstisztítókban, hogy átfessék, de nem vállalták. Viszont mindkét hölgy arról győzött meg, hogy nem is nagyon látszik, hordjam nyugodtan. Egy darabig el is hittem, aztán amikor a fiam megkérdezte, hogy mivel ettem le a pulóveremet újra kivontam a forgalomból. 

Volt illetve megvan még a sofőrpulóverem, valamikor írtam erről is, azt viszont tényleg nem lehet hordani, ugyanis nem tudja az ember kiszámítani találkozik-e ismerőssel vagy nem. Ebből a szempontból Miskolc kisváros, itt mindig találkozik az ember ismerőssel. Maradt két olyan pulóverem amik simán rám jönnek, na ezek közül az egyik esett most ki.

Az történt ugyanis hol valahol nekidőltem valaminek és azóta egy csúnya festékfolt éktelenkedik rajta. Most óvatosabb voltam, nem estem neki semmivel, hanem felkerestem egy gyorstisztítót, hogy konzultáljak és ha vállalják ott is hagyjam. Sajnos nem jártam sikerrel, a hölgy azt mondta nem tudják kiszedni de én sem fogom tudni, úgy hogy otthonra még jó lehet. Hát igen, csak nekem már annyi van otthonra, hogy egy hétig naponta váltogathatnám. Így aztán következő körben írtam egy levelező listára, most várom a tippeket. Ha nem kapok megbízható tanácsot nekilátok alkohollal mint ahogy az Interneten olvastam. Ha nem járok sikerrel akkor viszont tényleg lépnem kell. Legkézenfekvőbbnek az látszik, hogy folytatom fogyókúrámat, hogy a készleteimből választhassak egyet, vagy keresek valakit aki köt nekem egyet. Bár nem zárom ki azt a lehetőséget sem, hogy innen a lelkes Morgómedve olvasók közül tanácsol nekem valaki valamit a probléma megoldására. Illetve van még egy ötletem, van itt Miskolcon egy bolt ahol nagyobb méretű cuccokat árulnak. Benézek hozzájuk a jövő héten. Bár ezt szeretném elkerülni, mert ha van is, nem lesz olcsó. A kórházba menetelem előtt elég drágán adtak volna egy pizsamát. De ha minden kötél szakad veszek náluk egyet. Vagy kettőt, ha már ott vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: Személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr335690878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása