HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Pulóverhelyzet

2013.12.17. 20:10 Morgó Medve

A festékfoltos pulóveremmel benéztem egy másik gyorstisztítóba is, már nem is lepődtem meg rajta, hogy nem vállalták. Aztán ellátogattam a boltba, ahol kimondottan nagyméretű ruhákat árulnak. Oda ahol márciusban benéztem pizsamáért és 8.000 forintért tudtak is volna adni egyet. Igaz, márkásat. Köszöntem szépen és vettem egy kínait ötödáron. És persze arra gondoltam, hogy ez nem az én boltom. Most viszont annyira szorongatott helyzetbe kerültem, hogy, benéztem mit is lehet ott kapni a nyolcezer forintos pizsamán kívül. Hát buta voltam, hogy nem néztem körül már korábban is. Az ott egy aranybánya a magamfajta teltebb embernek.

Először is kaptam egész jó áron, 8.500 forintért egy szép szürke pulóvert. Aztán vettem egy sportos inget 3.500 forintért. Most nem volt több, de jövő héten lesz, úgy hogy még visszamegyek. És úgy gondolom veszek még egy pulóvert. Ezt a festékeset meg félreteszem, itthonra még jó lesz. Mert egyébként szeretem, kellemes tapintású az anyaga, jó meleg és jól is néz ki. Ha azt írom, hogy bordó színű, ismerőseim tudni fogják melyikről van szó. Láttam télikabátot is, lehet, hogy beruházok abba is. Majd még meglátom.

Egyébként igyekszem kevesebbet enni, délután 5 után már semmit, bár ezt ma éjjel nem tartottam be. Az történt ugyanis, hogy éjfélkor felébredtem és nem tudtam elaludni. Elkezdtem videózni, megnéztem felvételről az esti "Kék fényt" amit egyébként nem szeretek, de erről majd legközelebb, szóval megnéztem, aztán még valami csacskaságot egy másik csatornán és eljött a pillanat amikor úgy éreztem most már álmos vagyok. Tévedtem, nem voltam az. Ekkor gondoltam arra, hogy csökkenteni kéne a zavaró tényezők számát, enni kéne valamit. Ki is mentem a konyhába, elővettem a lókolbász készletemet és le is haraptam az egyik szálból egy darabot. Még nem nyeltem le mikor eszembe jutott, hogy délelőtt 11-re fogorvoshoz kell mennem. Megállt a számban a falat, se lenyelni se kiköpni nem tudtam. Pofazacskómban a kolbásszal ránéztem az órára, láttam, hogy még 9 és fél órám van. Elvileg beleférne. De mi van ha nem? Ciki lenne a dolog. Kiköpni megint sajnáltam, olyan szép gusztusos darab volt és már mit tagadjam az ízét is éreztem. Azért mégis az lett a vége. Azért egy kis füstölt csülköt faragtam magamnak és csak úgy kenyér nélkül elmajszoltam néhány darabot. Aztán megint videó következett, na ezen végre elálmosodtam és 3 óra felé elaludtam. Azért napközben is éreztem a felemás éjszakát, most is álmos vagyok, úgy hogy nem sokáig maradok fenn. Egyébként is holnap nehéz napom lesz, elutazom a fővárosba. Ha lesz valami érdekes dolog beszámolok majd róla.

Szólj hozzá!

Címkék: Személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr275696996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása