HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Balfácán voltam

2015.05.04. 10:03 Morgó Medve

Szombaton este kissé balfácán voltam, elismerem. Úgy időzítettem, hogy a bevásárlásom este 6 és 7 óra közé essen, hogy 7 órakor vehessek féláron néhány ételt az Auchan-ban működő önkiszolgáló étteremben. Mint már korábban is írtam, itt este 7-kor kezdik kiárusítani a megmaradt ételeket, féláron. Már többször vettem itthonra is néhány adagot, mindig elégedett voltam.

Fél 7 tájban érkeztem, bementem az Auchan-ba vásárolni, közben meg sűrűn pislogtam az órámra. Végül nem is tudtam mindent megvenni amit akartam, mert mennem kellett kifelé, hogy le ne késsem a 7 órát. Nincsenek ilyenkor túl sokan, de azért ajánlatos 7 előtt ott lenni, hogy első legyen az ember. Már a választék teljessége miatt is. Első is voltam, igaz mikor pontban 7 órakor az eladónő megkérdezte ki az első, egy hölgyet magam elé engedtem, aztán még egy másikat is. Végül én következtem, vettem is 4 adagot. Közben viszont a bevásárló kocsim őrizetlenül maradt az oszlop mögött. Én is észrevettem, hogy baj lehet belőle, de akkor már nem akartam elhagyni a pultnál lévő helyemet. Ennek meg is lett a következménye: egy 2 literes kólát kiemelt valaki a kocsiból. Ezt már csak az autónál vettem észre. Csupán ez a kóla kellett neki, pedig ellophatta volna az Elmex fogkrémeimet is, darabja ezer forint felett van, a másfél kiló lapockát is, az akciós erős paprikát is, és még egy csomó mindent, hiszen kis híján 10.000 forintot hagytam a pénztárban. Szerencsém volt, csak ez a kólát emelte ki. Nagyon szomjas lehetett már. Végül is olcsón megúsztam. Persze mint minden történetemnek ennek is van tanúsága: időben kell menni és 7 előtt be kell pakolni a kocsiba.

2 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr307428540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajgerpeti 2015.05.11. 18:26:45

Akkor legfeljebb mindent elloptak volna.Ha a vásárlás után beleteszel mindent a csomagtartóba, akkor előfordulhat hogy feltörik a kocsit és mindent elvisznek, ami mozdítható. Ezt állandóan mondják, hogy a nagy bevásárló központokban többször előfordult már ilyen sztori.
Egyik rokonom Tatabányán megállt az óvoda előtt és lusta volt bevinni a retiküljét magával, egyszerűen betette a csomagtartóba. 5 perc múlva amikor kijött a kocsit feltörve találta, és nem volt benne a retikül. Minden ami benne volt eltűnt: iratok készpénz-jó sok, több tízezer forint-, bankkártya. Egy hónap múlva a forgalmit és a jogosítványt megtalálták a rendőrök, mást nem kapott vissza.
Azóta rágja körmét, hogy a személyit és a bankkártyát mire fogják felhasználni, és a magával vitt lakcímkártyával mikor fogják megkeresni a lakást?

Morgó Medve 2015.05.13. 08:28:57

Persze, fennáll ez a veszély is, bár én úgy gondolom ezek a parkolók be lehetnek kamerázva rendesen. Egy időben én is akkor tettem be a táskámat a csomagtartóba mikor megérkeztem valahová. Újabban már indulás előtt, otthon rakom be.
süti beállítások módosítása