HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Áramlástan vizsga

2015.08.21. 06:23 Morgó Medve

A múltkor a tollak kapcsán eszembe jutott valami. Harmad- vagy negyedéven volt nekünk egy tárgyunk az Áramlástan. Iszonyatos egy tárgy volt, Pestről járt le az előadó, aki egy nagy cég vezérigazgatója volt. Az előadásokon ott ültünk ugyan, de sok hasznos dolgot nem műveltünk. Leginkább rendetlenkedtünk. Emlékszem, egyszer egy fél táblát letörölt mert valahol elrontotta a differenciálegyenletet, én véletlenül figyeltem, rá is, meg a többiekre is, szerintem rajtam kívül senki nem vette észre a dolgot. Pedig sokan voltunk, az egész évfolyam. Egyébként azért is engedhettük meg magunknak, hogy ne figyeljünk és ne jegyzeteljünk, mert kiváló írott jegyzet volt belőle, úgy gondoltuk ezzel elég lesz vizsgaidőszakban foglalkozni. Ami aztán el is jött egyszer.

Mivel pesti ember volt, a 9 óra felé érkező gyorsvonattal érkezett. A vizsga viszont már 8-kor elkezdődött, egy fiatal tanárnál lehetett kezdeni 8-kor. Fél 10 után nem sokkal átvette a vizsgáztatást az előadó. Miután a bukási arány ezen utóbbinál úgy egy nagyságrenddel nagyobb volt mint az ifjú tanerőnél az első helyekért nagy harc folyt. Volt aki már akkor beült a tanszéki folyosóra amikor fél 5-kor a takarítóknak kinyitották az épületet. De sokszor még ez sem jelentett biztos helyet, mert már az épület bejáratánál is ott bóbiskolt valaki vagy valakik. Érdemes volt felvállalni ezt a tortúrát mert majdnem biztos kettest jelentett a későbbi majdnem biztos elégtelennel szemben.

Én lusta voltam az ilyesmihez, felvállaltam az előadót. 11 felé mentem be egy évfolyamtársammal, nagyon régen meghalt már, teljes nevével szerepeltetném, sok Morgómedve olvasó ismerhette. Pallós Karcsiról van szó, akinek egyszer lábnyomok voltak hátul a fehér ingén szakestély után, amit másnap senki sem értetett, mivel mindenki úgy tudta, hogy  nem vette le a zakóját egész este meg éjszaka. Szóval a Karcsival mentünk be, rögtön húztunk is egy-egy tételt. Az én Karcsi barátom akkortájt kapott egy új parker tollat, elővette és nagy lendülettel kinyomta a hegyét. Ez a kinyomás olyan volt mint aki most megváltja a világot, de minimum új alapokra helyezi az egész áramlástant. Aztán elolvasta a tételt és ugyanolyan lendülettel vissza is nyomta a toll hegyét a helyére és eltette. Részéről a vizsga ezzel be is fejeződött. Hát ez jutott eszembe amikor a múltkor arról írtam, hogy minden államvizsgán begyűjtöttem annyi golyóstollat, hogy kitartott a következőig. 

Egyébként már középiskolába is együtt jártam vele, ide járt a bátyja is. A múltkori képen ott guggol előttem a jobb szélen. Rendes fiú volt, jó cimborák voltunk. Sajnos igen hamar meghalt.

Szólj hozzá!

Címkék: Egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr717722552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása