HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Torgyán József az egyetemen

2006.03.30. 13:55 Morgó Medve

Tegnap este a Citromfa Politikai Műhely vendégeként Dr.Torgyán József volt az egyetemen. Nem szoktam én poltikai rendezvényeket látogatni, valószínűleg most sem mentem volna el ha nincsen este 6-ig órám. És nem egy olyan politikus jön aki már nincsen benne a politikai közéletben és megengedheti magának, hogy őszinte legyen. Így viszont gyorsan bevágtam egy metrós rizseslecsó konzervet (20 másodperc alatt kinyitható, 2 perc a mikróban megmelegítve, állva a hűtő mellett megéve ugy 7-8 percbe bele is fér) és elballagtam a megadott előadóba. Időben ott voltam, nem akartam, hogy ne legyen ülőhelyem, hát felesleges volt az aggodalom. Az előadóterem úgy félig lehetett azzal az 50 körüli hallgatósággal aki kiváncsi volt a volt miniszterre és pártelnökre. Kicsit csodálkoztam, azt hittem, hogy többen összejönnek, végülis sok ezren járnak ide nappali tagozatra dehát nem zárom ki azt sem, hogy egy levelező hallgató a városból kijön. Nem beszélve arról, hogy politológus képzés is van az egyetemen. Na mindegy, viszonylag kevesen  voltunk.

Kis késéssel (10 perc) kezdtünk. Torgyán Józsefet taps fogadta kedves és figyelmes gesztusként azért, hogy 74 évesen ilyen messzire eljött. A citromfás szokásoknak megfelelően olyan 45 perces előadást tartott a választási törvénnyel kapcsolatban ami nekem elég unalmasnak tűnt, olyan egyetemi előadás formája volt. Néhányan, ugy hatan-heten viszont kimentek amit nem értettem. Milyen fontos dolga lehet egy egyetemistának, hogy még a 45 percet sem tudja kivárni? Ha akkor megy el mégiscsak rá lehet fogni, hogy ő nem akar kérdezni más kérdései meg nem érdeklik és elmehet. De szerintem nagy modortalanság egy vendéggel szemben ha már meghívtuk, hogy 20 perc után felállítunk egy fél sort, hogy ki tudjunk menni. A kérdések alatt azért már jobban felpezsdült a terem, a vendég is szokásos "torgyános" vehemenciájával válaszolt a kérdésekre. Tabu kérdés nem volt, mindenre válaszolt amit kérdeztünk. A találkozásnak erre a részére nem térnék ki, tiszeteletben tartom, hogy ami elhangozhat egy 50 fős teremben nem biztos, hogy az Internetre is csak úgy felpakolható. Úgy másfél óra multán elégedetten álltnuk fel, majd kiléptünk az esőbe. Kicsit unom már a telet meg esőt meg hideget, jöhetne már a tavasz. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr905181085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása